Gå til innhold

Hvordan ri?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje dette er et dumt spørsmål, men siden så mange svarte på hvordan man suger så ville jeg spørre om hvordan dere rir.. *flau*

Jeg får ofte det problemet at jeg føler jeg ikke klarer å ta kontroll fordi når jeg rir han så jukker han til selv og jeg mister takten.. men om han ikke gjør det så blir det ikke så intenst. Er det noe jeg gjør feil.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be ham ligge stille så du kan finne den riktige takten og bevegelsen selv. Du må prøve deg fram, og hvis det ikke er superintenst hele tiden gjør det ingen ting. Hvis han må jukke i mot så kan han gjøre det litt innimellom.

Jeg bruker flere rideteknikker, noen er best for ham og noen for meg. Noen liker å stå på huk når de er øverst, men det er mest vanlig (tror jeg) å sitte overskrevs på gutten. Så beveger man seg opp og ned, og fram og tilbake, ved hjelp av lår og hofter. Det er ikke bare en måte å ri på, man må finne fram til hva som er best for seg selv og partneren.

Skrevet

Ingen spørsmål er for dumme, er vel bare fint at vi jenter ikke synes det er tabu å spørre om slikt lenger.

Uansett om jeg sitter på huk el overskrevs så liker jeg å holde meg fast i låret hans med den ene handa så han får tilgang til klitoris og brystet blir presset opp, da blir det lettere for meg å gå opp og ned.

Men dette er vel noe for enhver gutt, hva han synes er best. Min kjæreste liker det intenst da så jeg prøver å få ham til å halvveis sitte, da blir det enklere for meg å jobbe fortere mens jeg klemmer han fast mellom lårene.

Skrevet

Enig med de andre her - ingenting er for dumt å spørre om. Bare fint at vi kan utveksle litt erfaringer og dele med hverandre! :)

Jeg pleier ofte å ri på den måten at jeg setter meg på huk med fotbladene på hver side av hoftene hans - på samme måte som når jenter tisser i naturen, hvis du skjønner. Så er det bare å tre seg nedpå, støtte hendene mot brystkassa hans og ri opp og ned. Tar noe skikkelig på lårmuskulaturen, men sinnsykt deilig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...