Gjest Gjest_Bille_* Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 17 måneder nå. Jeg er veldig forelsket i henne, og vi har bodd sammen siden august. De siste månedene så føler jeg at hun ahr gått litt lei av meg, hun er kranglete (mer enn normalt), og vil sjelden ha sex. Vi er stort sett gode venner, og har det bra sammen....men jeg føler at ting er annerledes. Nå har hun vært i hjembyen i 3 uker, og har festet endel med de gamle vennene sine. Jeg tror egentlig ikke at hun har vært utro, men alle forutsetningene er der? syns dere ikke? Er forholdet på vei i dass? Dette er den verste følelsen i verden...
Gjest gjesta Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Nå har hun vært i hjembyen i 3 uker, og har festet endel med de gamle vennene sine. Jeg tror egentlig ikke at hun har vært utro, men alle forutsetningene er der? syns dere ikke? ← Jeg synes faktisk du drar den for langt. Hun vil alltid ha mulighet for å være utro så lenge du ikke er til stede. Det gjelder faktisk natt og dag. Det her gjenspeiler kun din egen utrygghet. Jeg er ute med venner, fester og surrer rundt. Har aldri vært utro, selv om muligheten har vært der. Det er bare ikke meg. Du må lære deg å stole på kjæresten din. Sier ikke at det er enkelt eller lett, men du må slutte å male fanden på veggen.
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Når hun kommer hjem, spør henne om hun har det bra med deg og om hun trivest sånn dere har det nå. Om det er noe hun trenger som skal gjøre anderledes. Om du har merket en forskjell i hennes oppførsel, prøv å se det i sammenheng med hva du gjør, hvordan du oppfører deg. Rydder du opp etter deg, vasker du i deres felles leilighet? Gir du henne oppmerksomhet, uventet og ventet? Har du forandret deg? Prat med henne.
gizmoo Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Man kan ikke vente seg at et forhold er like rosenrødt året rundt. Man har oppturer og nedturer...sånn er det bare. Selv om forholdet ikke er så perfekt akkurat nå er det utrolig hva litt åpenhet og kommunikasjon kan gjøre. Fortell hva du føler og lytt til henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå