Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser venninna mi gå gjennom en vond tid. Hun har vært gift i ca 2 år og vært sammen med mannen i 3.

I går kom hun til meg og vi snakket lenge om hva hun kunne gjøre....

Det er alltid 2 sider av samme sak, så har ikke hørt hans versjon men i følge henne er han som regel alltid sur, hever stemmen for småting og er generelt hissig. At han har slitt litt med ryggen i en stund nå kan være en grunn til dette.

Hun har måttet slutte jobben pga at han ikke liker at hun er så mye hjemmefra (en del reising med jobb).

Dem har prøvd å sette seg ned å skrive på papir fordele oppgaver hjemme osv,,, men da blir det bare til enighet at ja han skal gjøre ditt og datt... Men alt ender opp i forsonings sex og så skjer det ikke noe mere.

Pga han har vondt i ryggen blir det lite sex, noe som hun har problemer med. Nå har hun fått grønnere gress en annen plass, men har lyst i å ordne opp i ekteskapet.

Hun er ei jente som er sosial, liker å treffe folk. I sammen har dem en hobby og gjennom denne traff de hverandre. Før ekteskapet lovet han å være mere med på denne hobbyen, og i løpet av disse 2 årene har han kun vært med 2 ganger og den ene ganga dro han hjem (ville sove i egen seng). På nyttårs vil han bare være hjemme mens ho vil ut blandt venner. Han er som regel bare hjemme utenom jobb mens han klager på at ho ikke er nok hjemme. Han liker å sitte å se på film og hun setter seg ned sammen med han og ser film (noe som hun ikke er noe spes glad i) og han syntes ikke det å se film sammen er å prioritere han!???

En stund siden var de avgårde på tur til utlandet. Hun storkoste seg og trodde han også hadde det fint helt til det kom opp at han hadde "feika" trivselen med å smile å late som han hadde det gøy!!! Og at han egentlig ikke hadde det gøy i det hele tatt....

Syntes dette er trist.......... vanskelig for meg å være nøytral da jeg kjenner henne best. Ja det er nok sikkert feil med henne og....

Er det noen plass dem kan gå for rådgivning?

Jeg kjenner meg selv igjen, har vært nesten gjennom det samme. Men da var rådgivning for sent. Og den rådgivninga vi fikk på familiekontoret var bare noe dritt, ingen hjelp.... Det var akkurat som om vi skulle vært alene. Hadde trodd at rådgiveren skulle foreslå ting som kunne hjelpe oss og hvordan å utføre ting i hverdagen........ men det var ikke sånn i det hele tatt....

Så dere der ute, finnes det noe hjelp å få noen plass?

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen barn enda? La dem få slippe å ha samlivsbrudd med barn... For dette tror jeg ryker før eller senere med et slikt utgangspunkt. :forvirret:

Skrevet

ja vet...

Nei heldigvis ingen barn..................!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...