Gå til innhold

Når så et erigert lem for første gang?

Anbefalte innlegg

Gjest Klandilla
Skrevet

Jeg var 14 år, og hadde klina litt med en som gikk i klassen min. Han fikk skikkelig kul i buksa, og så bare åpna jeg buksa hans og tok den fram. Det var litt rart åse å ta på den. men skjedde ikke noe mer, men det er jo en opplevelse som jeg husker resten av livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. utrolig nok kan jeg ikke huske det. Merkelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Første gang jeg et erigert lem må ha vært rett etter at jeg fylte 16..Kan ikke huske noe tidligere ihvertfall..

Kuler i bukser og sånn er ikke med i "tellinga" da... :lol:

Skrevet

Niks - husker ikke jeg heller. Men er litt redd for at det kanskje var en gang jeg ferska mamma og pappa...da var vel jeg ca 10 år, og pappa teller ikke! Synes jeg da.

Men sånn ordentlig - gutt/kjæreste, det må jeg bare tilstå at jeg ikke husker. Men er temmelig sikker på hvem den første pi...jeg så tilhørte da :hoho: Husker bare ikke akkurat når det var (til mitt forsvar skal det sies at det er mange år siden nå...) Jeg husker første gangen jeg hadde samleie, men er temmelig sikker på at jeg nok hadde sett den aktuelle pi...før vi kom så langt, ved opptil flere anledninger faktisk :lol:

Det jeg ihvertfall husker er den mistenkelige kulen på buksa når vi klina, som jeg faktisk var litt redd for, og ta den ut det ville jeg ihvertfall ikke :hoho:

Men det ordna seg til slutt da - etter et halvt års forhold eller deromkring.

(og da var jeg nærmere 17... :oops:)

Gjest sexysadie
Skrevet

Var 9 - 10 år og overrasket mine foreldre i full gang inne på badet.

Skrevet
Var 9 - 10 år og overrasket mine foreldre i full gang inne på badet.

Åhuffameg! Meget taumatisk- hadde en lignende opplevelse da jeg var ganske ung, men har nesten klart å fortrenge den helt nå :lol:

Men den første "skikkelige" var da jeg var 16.

Skrevet

15 og slett ikke klar for det.

Hadde en ferieflørt og han bare åpnet buksen sin en gang vi satt og koste. Fikk mildt sagt sjokk :oops: Men tok litt på "den" og den var ekkel og klissete husker jeg at jeg synes :lol:

Gjest Mayamor
Skrevet

Jeg var 16, nyforelsket og nysgjerrig...

Glemmer aldri spenningen den aller første gangen... :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Åhuffameg! Meget taumatisk- hadde en lignende opplevelse da jeg var ganske ung, men har nesten klart å fortrenge den helt nå :lol:

Men den første "skikkelige" var da jeg var 16.

Pr idag bryr jeg meg ikke om opplevelsen; dog synes jeg nok at når mine foreldre skal kose seg skal d skje inne på deres soverom og i misjonærstilling. Ikke i doggystile innsåpet i badekaret... :hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg var 17 år og den var døøødsekkel. jeg synes fortsatt at peniser er ekle!!!!

lesbesex er mye bedre. og det tror jeg dere alle innerst inne er enige i!

hva er det som er så spennende med den idiotiske staken uansett? jeg syntes ikke det var noe spennende, bare ekkelt.

innerst inne er nok de fleste enige i dette.

Gjest sexysadie
Skrevet
jeg var 17 år og den var døøødsekkel. jeg synes fortsatt at peniser er ekle!!!!  

En erigert penis er en vakker kroppsdel :kul:

Skrevet

Jeg var akkurat fylt 17. Hadde mitt første samleie samme kveld. :lol:

Skrevet

hmmm.. et par måneder etter at jeg fylte 13...

Skrevet

Vel, jeg må innrømme at den første stive som jeg så var breren min. jeg var 12 år tror jeg og spionerte på den 3 år eldre broren min. Det var litt ekkelt og veldg spennende. Første gan jeg så en på nært hold var jeg 18, og klina med en som jeg seinere ble kjæreste med. Det var litt spenende men mest bare fint og flott.

Skrevet

Den første stive jeg fikke et glimt av var også broren min. Vi hadde soverom sammen på hytta, og en morgen han trodde at jeg fortsatt sov lå han å onanerte. Jeg så noen glimat av den når dyna gikk opp og ned.Jeg tror jeg var 10-11 år gammel. Det var litt sjokkerende. Nå i ettertid kan jeg jo le av det. Stakkars broren min som var mitt i den verste hormonbrusen, og måtte dele rom med lillesøstera si... :ler:

På ordentlig var jeg 17, og klina med kjæresten min. Kan huske det veldig godt.

Skrevet

13 eller 14 første møte med oralsex. det var morro det.

Skrevet

Jeg var 10 og søstra mi 8. Vi var i svømmebassenget på et hotell og en mann satt på huk ved bassengkanten med bare et håndkle rundt livet og så på oss.. Æsj! :o

Jeg har heldigvis ikke hatt problemer med peniser etterpå :)

Gjest Anonymous
Skrevet

ikke akkurat det ideelle første møtet med det mannlige kjønnsorgan eller hva? :blunke: :lol:

Skrevet

Jeg var 12,og det var i en forbindelse jeg helst vil glemme! :sinna:

Ismen

Skrevet

Det har du rett i gjest, men jeg har heldigvis ikke fått varige traumaer :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...