Gå til innhold

Jeg er dum!

pusejenta

Anbefalte innlegg

Var ute i forgårs, hadde det kjempegøy. Møtte noen jeg vokste opp sammen med når jeg var liten, som jeg ikke hadde sett på mange år. Pga aldersforskjell på 4 år som små gikk ikke meg og han så mye sammen så når æ møtte han på byen nå kjente jeg ikke han igjen.......... Han var jo blitt mann!

Danset og flørtet og hadde the time of my life! Endte opp på nachspiel og vi koste oss,,, byttet tlf nummer og spenninga lå i lufta.... Og endte der jeg absolutt ikke skulle endt opp.......... Sexen va fantastisk og det er leeeeeeeenge siden jeg har fått noe sånt. Som singel merker jeg hvor mye jeg savner å ha tilgang hehe....

Han sa han skulle ut dagen etterpå og at jeg måtte bli med.... jeg skulle typisk jobbe dagen etter så sa det kansje ble en kort tur.

Sendte noen sms dagen etter og et av svarene var at natta va kjempeflott. Alt virket som om han ville treffe meg igjen, og han antydet på sms om jeg ville komme å "ta" han igjen... :rodme:

Ble litt frem og tilbake med sms. Sa at jeg viste ikke helt om jeg kom meg ned til byen, hadde ikke lyst å kjøre siden "de" skulle drikke. Han skjønte dette og sa at vi bare kunne ta det til helga hvis det ble stress..... Her burde jeg forstått hintet eller?

På kvelden va han i familieselskap. Jeg dro til byen sammen med noen venner. Sendte melding om det ble noen ut på han, og han svarte at jo han skulle klare å komme seg ut!

Dette var den siste meldinga æ fikk...... Gikk hjem litt skuffet.....

Selvterapi dette her.... føler meg som ei typisk jente, dette blir for dumt.

Kan jo ikke forvente noen ting i det hele tatt!

Trøster meg med at det er nok ikke bare meg i denne båten :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke nødvendigvis det har noe med deg å gjøre jeg... Gutter er sånn, er lissom ikke noen big deal om man bryter en sånn løs avtale...

Er selv på dealeren med en kar, og vi hadde en sånn halveis avtale om å finne på noe i går, etter å ha vært på familie middag begge to (ikke sammen altså). Fikk melding 20:01 om at nå bryter vi snart opp her, så da ringer jeg deg når jeg er kommet hjem.... Også hørte jeg ingen ting...

Han ringte meg på dagen i dag, hadde havnet på fylla med broren sin. Så min konklusjon er nok at gutter generelt sett tar litt mer easy på ting og ikke ser på det som noen krise om man "bryter" noe de egenltig ikke ser på som en avtale...

Skal treffe hen i dag, gleder meg. Og det var jeg som skulle ringe han når jeg var ferdig på jobb, så jeg slipper å vente på å høre noe fra han :sjarmor: ... (ikke at jeg tenkte over at han ikke ringte meg i går altså...) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det forrige svaret du fikk; det kan faktisk være at han bare ikke anså dere for å ha noen konkret avtale... det har ihvertfall skjedd med meg og han jeg har noe på gang med; dersom han tror at vi ikke spesifikt har avtalt noe, så tror han at alt er i sin skjønneste orden.. kan være litt kommunikasjonsproblemer mellom dere... Og det er jo ikke sikkert at han hadde tenkt å dra ut i går engang, men fikk litt lyst da han hørte at du skulle ut.. Men at han aldri kom så langt... Kan være mange grunner til det! Du kan jo se an de nærmeste dagene; dersom han er intr. tar han kontakt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, gutter ja hehe

Min sannhetstime er kommet hehe.... skrev en melding typisk sånn om det ble sent i går og hvha jeg gjorde osv. Sa at jeg hadde det kjempefint den natta men om det bare var en greier så var det helt ok.... og at vi snakkes vell :)

Har ikke fått noe igjen og det er timer siden jeg sendte melding....

Føler meg ganske dum, huff... men det går nok over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde melde dere på "hvordan tenker gutter" kurs  :ler:

Hvis du kan ta på deg å arrangere et sånt kurs, stiller jeg først i køen av deltakere! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du kan ta på deg å arrangere et sånt kurs, stiller jeg først i køen av deltakere!  :sur:

Men da må jeg jo gjøre noe! Huff a meg... Nå blei jeg sliten :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute i forgårs, hadde det kjempegøy. Møtte noen jeg vokste opp sammen med når jeg var liten, som jeg ikke hadde sett på mange år. Pga aldersforskjell på 4 år som små gikk ikke meg og han så mye sammen så når æ møtte han på byen nå kjente jeg ikke han igjen.......... Han var jo blitt mann!

Danset og flørtet og hadde the time of my life! Endte opp på nachspiel og vi koste oss,,, byttet tlf nummer og spenninga lå i lufta.... Og endte der jeg absolutt ikke skulle endt opp.......... Sexen va fantastisk og det er leeeeeeeenge siden jeg har fått noe sånt. Som singel merker jeg hvor mye jeg savner å ha tilgang hehe....

Han sa han skulle ut dagen etterpå og at jeg måtte bli med.... jeg skulle typisk jobbe dagen etter så sa det kansje ble en kort tur.

Sendte noen sms dagen etter og et av svarene var at natta va kjempeflott. Alt virket som om han ville treffe meg igjen, og han antydet på sms om jeg ville komme å "ta" han igjen...  :rodme:

Ble litt frem og tilbake med sms. Sa at jeg viste ikke helt om jeg kom meg ned til byen, hadde ikke lyst å kjøre siden "de" skulle drikke. Han skjønte dette og sa at vi bare kunne ta det til helga hvis det ble stress..... Her burde jeg forstått hintet eller?

På kvelden va han i familieselskap. Jeg dro til byen sammen med noen venner. Sendte melding om det ble noen ut på han, og han svarte at jo han skulle klare å komme seg ut!

Trøster meg med at det er nok ikke bare meg i denne båten  :overrasket:

Du sa jo til ham at du ikke kom deg ut på byen. Menn forholder seg til det man faktisk sier til dem...Da blir det jo ikke mye treff etter et slikt svar. Dessuten, dere gikk hele veien så raskt. Da er det ikke alltid en vil treffes igjen - egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt noe mer eller??

Han (ene) jeg dater er litt rar altså. Skulle jo ringe han når jeg var ferdig på jobb i går, og gjorde det. Da var han litt opptatt og skulle ringe meg tilbake om 5 min..., Ca 1,5 time etterpå har jeg fortsatt ikke hørt noe og dro på joggetur. Da jeg kom tilbake var det både tapt annrop og sms fra han da... Så min konklusjon er fortsatt at gutter bare er sløve...

Og nå sitter jeg å venter på å høre fra han, kan selfølgelig sende en meliding jeg og men..... Jenter er jenter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt en ting!!! Over et døgn siden jeg sendte sms`n,,,,

Jeg er ikke såret, men veldig irritert! :frustrert: Hvorfor kan han ikke bare si det som det er? jaja...... burde vist bedre med yngre "gutter" hehe

Tror jeg må lese litt i boka: Han er bare ikke interressert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, høres litt umoden ut ja. Jaja, du får bare la det ligge og om han tar kontakt så gjør han det om ikke så...

Men om han ender opp med å bare bli en sånn som kontakter deg i fylla, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, høres litt umoden ut ja. Jaja, du får bare la det ligge og om han tar kontakt så gjør han det om ikke så...

Men om han ender opp med å bare bli en sånn som kontakter deg i fylla, så...

Umodent, shmumodent... Aner du hvor morsomt det er, eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke nødvendigvis det har noe med deg å gjøre jeg... Gutter er sånn, er lissom ikke noen big deal om man bryter en sånn løs avtale...

Er selv på dealeren med en kar, og vi hadde en sånn halveis avtale om å finne på noe i går, etter å ha vært på familie middag begge to (ikke sammen altså). Fikk melding 20:01 om at nå bryter vi snart opp her, så da ringer jeg deg når jeg er kommet hjem.... Også hørte jeg ingen ting...

Han ringte meg på dagen i dag, hadde havnet på fylla med broren sin. Så min konklusjon er nok at gutter generelt sett tar litt mer easy på ting og ikke ser på det som noen krise om man "bryter" noe de egenltig ikke ser på som en avtale...

Skal treffe hen i dag, gleder meg. Og det var jeg som skulle ringe han når jeg var ferdig på jobb, så jeg slipper å vente på å høre noe fra han :sjarmor: ... (ikke at jeg tenkte over at han ikke ringte meg i går altså...) :sjenert:

Så gutter er da unnskyldt til å bryte avtaler? De er tross alt menn?

Ærlig talt... Hadde en fyr jeg f.eks datet gjentatte ganger brutt en avtale hadde jeg ikke giddet mer med han. Det kan jo si ganske mye om han i forhold til andre ting i hans liv og de som befinner seg i hans liv og ikke minst respekten for meg og min tid.

Godtar du sånt får du deg ikke mye til mann med tak i, men det er kanskje ikke så farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gutter er da unnskyldt til å bryte avtaler? De er tross alt menn?

Ærlig talt... Hadde en fyr jeg f.eks datet gjentatte ganger brutt en avtale hadde jeg ikke giddet mer med han. Det kan jo si ganske mye om han i forhold til andre ting i hans liv og de som befinner seg i hans liv og ikke minst respekten for meg og min tid.

Godtar du sånt får du deg ikke mye til mann med tak i, men det er kanskje ikke så farlig?

Nå synes jeg det er en stor forskjell på å "bryte" løse avtaler ala. jeg ringer deg så ser vi va vi gjør, kontra "faste" avtaler, ala kino og middag i morgen... Liker menn som er litt impulsive jeg og er selv fæl til å bryte sånne løse avtaler fordi det dukker opp noejeg vil og jeg har ikke i mine øyne en avtale...

Og i dette tilfellet jeg snakket om hadde jeg truffet fyren ca 2. ganger... tror ikke jeg skal klikke på han for at han ikke ringer da... Liker ikke å fremst å som ett hespetre fra dag en, men folk er forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Don Giovanni

Sendte noen sms dagen etter og et av svarene var at natta va kjempeflott. Alt virket som om han ville treffe meg igjen, og han antydet på sms om jeg ville komme å "ta" han igjen...  :rodme:

Trøster meg med at det er nok ikke bare meg i denne båten  :overrasket:

Mulig det bare er meg og mitt y-kromosom som prater, men.....Hva er egentlig problemet her???? Ikke klarer jeg se at han har gjort noe som skulle tilsi han ikke er interessert (hvis det er det du hinter til) og ikke ser jeg at du har gjort noe feil. Er det dette du mener eller har jeg misforstått totalt? Hva slags hint burde du tatt, og hvilken båt mener du at du er i??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...