Gå til innhold

Goretex sko

Fremhevede innlegg

Gjest synseren
Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg Goretex sko. Er det noen som vet hvor mye de koster? Tenkte på sånne som rekker opp til ankelen. De må være vanntette og stødige.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok betale fra ca 1500 kroner og oppover. Det avhenger av hvilket merke og kvalitet du velger .

Skrevet

Jeg kjøpte meg et par på Obs Sport for 399kr. De er litt høyere enn vanlige joggesko, så jeg syns de gir bra støtte. De var fra Adidas. Ser med jevne mellomrom at det er tilbud på goretexsko hos de ulike kjedene. Har du sjekket XXL? De pleier å ha en del bra tilbud innimellom.

Skrevet

Jeg betalte 1499,- for mine, men de rekker ikke over ankelen, de som var høyere var et par hundre dyrere. Merket er Lowa. Herlige sko, og med den vinteren vi har er de jo perfekte:)

Gjest lurven
Skrevet

mulig du kan få dem ned i 1000 kr, goretex er jo relativt billig siden det holder lenge :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg betalte 999,- for Salomon Goretex sko nettopp. Det fantes billigere på salg på XXL også, men de passet ikke min fot. For de som rekker opp til ankelen har jeg sett flere til ca. 1200.

• 1 måned senere...
Skrevet

Mine kostet 899,- Synes jeg fikk dem billig. Merker stor forskjell på gore-tex og andre sko i dette slapseværet. Herlig å slippe å bli våt inn til skinnet. Samtidig liker jeg ikke spesielt godt å gå med støvler, så for min del er gore-tex et glimrende alternativ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...