Gå til innhold

Goretex sko

Gjest *smak*

Anbefalte innlegg

Gjest synseren

Har tenkt å kjøpe meg Goretex sko. Er det noen som vet hvor mye de koster? Tenkte på sånne som rekker opp til ankelen. De må være vanntette og stødige.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg et par på Obs Sport for 399kr. De er litt høyere enn vanlige joggesko, så jeg syns de gir bra støtte. De var fra Adidas. Ser med jevne mellomrom at det er tilbud på goretexsko hos de ulike kjedene. Har du sjekket XXL? De pleier å ha en del bra tilbud innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 1499,- for mine, men de rekker ikke over ankelen, de som var høyere var et par hundre dyrere. Merket er Lowa. Herlige sko, og med den vinteren vi har er de jo perfekte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg betalte 999,- for Salomon Goretex sko nettopp. Det fantes billigere på salg på XXL også, men de passet ikke min fot. For de som rekker opp til ankelen har jeg sett flere til ca. 1200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Mine kostet 899,- Synes jeg fikk dem billig. Merker stor forskjell på gore-tex og andre sko i dette slapseværet. Herlig å slippe å bli våt inn til skinnet. Samtidig liker jeg ikke spesielt godt å gå med støvler, så for min del er gore-tex et glimrende alternativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...