Gå til innhold

Jeg vet ikke lenge hva jeg vil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har samboer og vi har vært sammen i mange år. Jeg elsker han, men det er så mange små ting som ikke klaffer helt. Så nå vet jeg ikke lenger om vi bør være sammen...

Det går på væremåtene våre. Jeg vet ikke om jeg klarer å slå meg til ro med hans væremåte.

Dette er bare helt dum. Jeg trenger bare noen av deres tanker rundt hvordan du og din partner er som personligheter og hvordan dette fungerer.

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er kjempeforskjellige. Men vi prøver å møtes på midten en plass. Vi gir og vi tar begge to. Jeg er den hissige, hun den rolige. Jeg er den som vet hvor og hvordan tin g skal være, hun sløver rundt. Hun er den huslige, jeg roter. Men vi har vel bare bestemt oss for at det er greit og så gjør vi det beste ut av det. Vi kjeder oss i allefall ikke ;)

Gjest Gjest_Berta_*
Skrevet

poenget er vel den følelsen ts har. Syns du det skurrer og du blir urolig av det så er det ikke no godt tegn. Håper du kan snakke med ham om det ? Det er iallfalll en myte at "det er flere fisk i havet" - det har en tendens til å være som den man har...men lytt til følelsene dine. Uansett. Ellers blir det ikke bra. Tenk åssen det vil være om 30 år. hjelp eller hurra ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...