Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, etter en periode som singel og med mye dating har jeg truffet en fyr... Som jeg trives sammen med og er tiltrukket av, men....

Han er lav, jeg er litt over 1.70 og det er han og. I tillegg så er han litt den spinkle typen... Klarer ikke la være å tenke på det, særlig ikke når vi står og holder rundt hverandre og sånn..

Er jeg rar?? eller??

Synes dere det ser rart ut når gutten er lavere enn jenta (går alltid med høye heler). Vet om KAtie og Tom men alikevel...

Bør jeg bare legge hele prosjektet på is før det blir seriøst??

Eller er jeg bare utrolig overfladisk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er høyden som avgjør fremtiden sammen med en du trives sammen med og er tiltrukket av, så vil også jeg kalle deg overfladisk!

Skrevet

Jeg forstår at du ønsker at mannen skal være høyere enn deg, men jeg kan ikke forstå at det kan være en hinder for deg i å innlede et forhold til en mann som du trives med og som det kan utvikle seg med.

Det er stor forskjell på å ha noen ønsker, og å ikke godta mannen med mindre han oppfyller ønskene dine (som på det tidspunkt er forvandlet til krav).

Skrevet

Du er latterlig overfladisk. Han fortjener kanskje en dama som synes han er høy og bra nok.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Bør jeg bare legge hele prosjektet på is før det blir seriøst??

Ja, hvis du ikke tror at han er for god til å gå glipp av bare fordi han er lavere enn gjennomsnittsmannen.

Selvfølgelig er det overfladisk, men det er fullt lov i forelskelse. Hvis han hadde følt avstand til deg pga en ting ved ditt utseende hadde han gjerne vurdert å trekke seg vekk, han også.

Jeg synes ikke det er et pluss hvis gutter er lavere enn meg, men så måtte han da også være litt over 1.60 bare. 1.70 er ikke en høyde som ville skremt meg i det hele tatt. Ikke vær redd for hva andre rundt dere synes, han er ikke sååå lav at det skulle skape store problemer. Selvfølgelig finnes det drøssevis av menn som er over gjennomsnittet høye hvis et hovedkriterium er at dere skal se best mulig ut ved siden av hverandre, men over tid er det helst andre ting som avgjør om dette er en fyr du bør satse på eller ikke.

Skrevet

ER jo det, vi er jo fortsatt bare i datefasen og da tenker man og mener man vel mye rart. Er jo lite som skal til for at man mister interessen enda...

Kjenner jeg renker på det avogtil når vi ligger i sengen og, at han er en "liten" gutt... Er det bare jeg som ønsker å ha en ordentlig "mann".

Vi er vel ca like høye, men jeg går som sagt alltid meg høye heler (har komplekser for at jeg i utgangspunktet synes jeg er lav). Og han er litt spinkel, mens jeg er normal/kraftig. Føler meg bare litt som en kjempe lissom

Skrevet

Hvor vidt en person er en skikkelig mann har da ikke noe med høyden å gjøre??

Blir provosert av at noen kan være så overfladisk. Håper han finner seg ei som setter pris på den han er!!!

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du spør etter. Lurer du på om du bør dumpe en du er forelska i fordi andre vil se at han er lav? :klø: Er du redd at folk skal peke og le av dere fordi han ikke er høyere enn deg? Bruker du å tenke sånn om par du ser på gata? Om noen registrerer at han er lavere(?) enn deg - bryr det deg?

Hva du tiltrekkes og forelskes i vet jo bare du selv, men er det slik at du ikke tiltrekkes av lave menn er det vel bare å droppe ham? Syns egentlig ikke det er så overflatisk, vi har vel alle våre preferanser og vi styrer jo ikke akkurat hva vi forelsker oss i. Men hvis det er slik at du er tiltrukket av ham men likevel tenker på å backe ut pga høyden hans, ja da syns jeg du bør ta deg sammen ;)

Gjest =tentacle=
Skrevet
ER jo det, vi er jo fortsatt bare i datefasen og da tenker man og mener man vel mye rart. Er jo lite som skal til for at man mister interessen enda...

Kjenner jeg renker på det avogtil når vi ligger i sengen og, at han er en "liten" gutt... Er det bare jeg som ønsker å ha en ordentlig "mann".

Vi er vel ca like høye, men jeg går som sagt alltid meg høye heler (har komplekser for at jeg i utgangspunktet synes jeg er lav). Og han er litt spinkel, mens jeg er normal/kraftig. Føler meg bare litt som en kjempe lissom

Uavhengig av hva du vil gjøre med denne gutten, så har du et problem med deg selv. Komplekser for at du er for lav, når du er høyere enn gjennomsnittet for jenter? Og redd for hva andre vil si om dere blir sammen?

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg spør om, er så frustrert her.

Liker fyren (men vi er bare på dateren da...) Men kjenner at jeg tenker over høyden hans, endel. I allefall når jeg står sammen med han. Synes aldri jeg ser par der gutten er lavere jeg.

Mulig jeg er helt grei hør, men er desisdert lavest i familien min. Lillesøsteren min er 1.85, mamma og tante over 1.80, selv bestemoren min var over 1.80 og pappa og broren min er over 1.90. I tillegg er jeg "størst" av alle (er helt normalvektig) og har derfor alltid blitt kalt lille trille i familien min. Kanskje derfor jeg er ekstra obs på høyde???

Men dere synses ikke det ser rart ut om jenta er høyere??

Skrevet
Men dere synses ikke det ser rart ut om jenta er høyere??

NEI, legger ikke en gang merke til hvordan andre par ser ut jeg.

Skrevet

hei forstår hva du mener, men synes du skal la det ligge. Hadde nok bekymra meg mer for at han var spinklere enn meg enn om han var liten og kraftig, men vet jo at alt dette er tull. Nei, kos deg med typen og drit i om han er mindre enn deg eller like høy. Tenkte nik det samme en gang i verden om min som er 5 cm høyere enn meg ( Han er og 170) men det er et tilbakelagt stadium Lykke til

Skrevet

Jeg er 1.76, han er 1.74. Kunne ikke brydd meg mindre, egentlig. Han syns jeg godt kan droppe de 10 cm høye hælene, da... :ler:

Gjest synseren
Skrevet

Tar du sjansen på å miste en kjekk kar som du har funnet tonen med, bare fordi han er for lav og spinkel?

Det finnes så mange forskjellige mennesketyper der ute. Det er ikke sikkert du finner noen som du har så god kjemi med som det du har med han.

Det er jo ikke utseende du blir sammen med, men den flotte personen han sikkert er.

Skrevet (endret)

Ja, da synes jeg du skal dumpe han. Slik at han kan finne seg en annen dame som ikke er like overflatisk.

Jeg mener det ikke som kritikk: Utseendet er viktig, det er ikke til å komme bort fra, selv om det er en overflatisk tankegang.

Jeg har og avsluttet datingfasen med flotte menn, fordi det har vært noe med utseendet deres jeg ikke har likt, selv om de har vært flotte og gode menn på alle måter.

Overflatisk? Jepp.

Nettopp derfor bør du la mannen gå, til en annen dame, som setter pris på fyren slik han er.

Selv har jeg ikke noe i mot lave og tynne fyrer, men jeg forstår prinsippet ditt. Det som jeg ev. har å utsette på utseendet til en mann, hadde kanskje ikke vært noe problem for deg, osv.

Vi har alle forskjellig smak. Og det er egentlig ganske fint, for ingen er perfekte.

Endret av Succubus
Skrevet
Du er latterlig overfladisk. Han fortjener kanskje en dama som synes han er høy og bra nok.

Bra hun ikke er lesbe, da. Tenk så forvirrende det hadde vært!

Skrevet

Skjønner ikke hvordan høyden skal ha noe og si..

Jo da, typen min er vel 174-175 tenker jeg, og jeg er 177.. Gjør meg absolutt ingenting, føler ikke at han er mindre "mann" for den skyld...

Såklart, jeg dropper og gå med høye sko, selv om jeg liker det.. Ok, innimellom går jeg med det..

Men jeg ser fortsatt ikke grunnen til at dette kan være en hindring..

Skrevet

Huff, kanskje jeg er sinnsykt overfaldisk.

Kanskje det slutter å plage meg med tiden??

Kanskje jeg bruker det bare som en "unnskyldning" for å dumpe han, fordi jeg liker han så godt og er redd for å bli såret...

Skrevet

hvor har du greidd å få den oppfatningen at du selv er lav som kvinne på over 1.70 ?? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...