Gå til innhold

SELSKAPSLOKALER

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp!! Nå har vi forsåvidt ganske god tid, men jeg liker å ha ting i prden og er derfor lettere "frustret" nå :lol: , Jeg finner ingen selskapslokaler som er fine, og hvor servicen er BRA :cry:

Det virker som alle enten er rådyre, eller altfor bondegår preget!

Så om noen vet om noen bra steder, så vær så snill og hjelp meg!

Camilla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er en vennegjeng som planlegger sommerferien 2003, og har kommet over dette. Synd jeg ikke så dette før bryllupet, for det kunne faktisk vært et alternativ. Ihvertfall hvis gjestene betalte for overnattingen selv.

http://www.dansommer.dk/web/ds.nsf/a/1010103

Vi har reservert hus nr D2270 for ei uke i august. Men det finnes også andre fine hus.

Så det synes jeg er et alternativ til selskapslokaler i Norge. Sydenturer ol. kan bli litt i dyreste laget for gjestene. Det kan jo tenkes det finnes slike alternativer i Norge også da.

Etter at vi hadde planlagt hvordan vi skal ha vår bryllup kom jeg over en link til charterbåter som gikk i Oslofjorden og omegn.

Så skulle jeg begynt på nytt i planleggingen så hadde det hver tingen. Da kunne vielsen og festen foregått ute på fjorden et sted. Ps: De hadde litt stive priser, så vi hadde vel kanskje ikke hatt råd til det likevel.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor er det du skal gifte deg da???

K.

I Bekkelaget kirke i Oslo, klønete av meg å glemme å si hvor da!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi er en vennegjeng som planlegger sommerferien 2003, og har kommet over dette. Synd jeg ikke så dette før bryllupet, for det kunne faktisk vært et alternativ. Ihvertfall hvis gjestene betalte for overnattingen selv.  

http://www.dansommer.dk/web/ds.nsf/a/1010103

Vi har reservert hus nr D2270 for ei uke i august. Men det finnes også andre fine hus.

Så det synes jeg er et alternativ til selskapslokaler i Norge. Sydenturer ol. kan bli litt i dyreste laget for gjestene. Det kan jo tenkes det finnes slike alternativer i Norge også da.

Etter at vi hadde planlagt hvordan vi skal ha vår bryllup kom jeg over en link til charterbåter som gikk i Oslofjorden og omegn.  

Så skulle jeg begynt på nytt i planleggingen så hadde det hver tingen. Da kunne vielsen og festen foregått ute på fjorden et sted. Ps: De hadde litt stive priser, så vi hadde vel kanskje ikke hatt råd til det likevel.

Har faktisk sjekket med dem, men de er ikke videre hjelpsomme når det kommer til å arrangere bryllupsfester i disse husene, fordi det aldri må oppholde seg mer enn det oppgidte antall mennesker i husene... selv om de ikke skal sove der.

Men takk for tipset!

Camilla

Skrevet

Det spørs litt hva slags lokaler du er ute etter... Jeg mener, vil dere ha ett hvor dere kan ta med mat og drikke selv? Det blir jo billigere, og servicenivået kommer an på hvilke leverandører dere velger :wink: Lokaler av denne typen er ofte klubbhus o.l. og jeg har i alle fall ikke funnet noen slike i Oslo-området som falt i vår smak stilmessig. Men de finnes!

Ønsker du et lokale med full-service, vet jeg om mange steder i oslo og omegn som hvertfall har fine lokaler, men jeg vet jo ikke så mye om servicenivået bortsett fra der vi selv skal ha festen, som er på Sem Gjestegård i Asker. Hvis du syns det er for "bondegårdaktig" (for det er jo en gammel gård...) er andre alternativer Ringiåsen Herskapsbolig (www.ringiasen.no) eller restauranten på Hvalstrand Bad, her http://www.hvalstrand.no/ Dette er et veldig stilig lokale som ligger nydelig til rett ved sjøen. Inne i Oslo er bl.a. Olso Militære Samfunns lokaler veldig flotte, og Oslo Medisinske Selskab har også noen fine lokaler i Drammensveien. Og dette er bare en brøkdel av hva som finnes! Når vi skulle bestemme oss, slo vi rett og slett opp i gule sider og sjekket nettsteder, ringte rundt og dro også og så på en rekke lokaler. Tror nok dessverre det er det eneste mulig hvis dere vil være sikre på å finne akkurat det perfekte lokalet for dere. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...