Gjest Gunnila Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Jeg fikk julegave av xn, på til og fra lappen så var det bilde av en engel med hjerte, det han hadde ghirdt var å klistre en sommerfugel over det hjerte. Syns at at det var rart. Noen formeninger?
Drua Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Kanskje han tenkte at et "romantisk" bilde kunne gi deg feil signaler?
Gjest Gunnila Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 ja men da kunne han vel skaffet et annet
Gjest =tentacle= Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Jeg fikk julegave av xn, på til og fra lappen så var det bilde av en engel med hjerte, det han hadde ghirdt var å klistre en sommerfugel over det hjerte. Syns at at det var rart. Noen formeninger? ← Min formening: Gavelappen var ikke spesielt kjøpt inn for anledningen, men trolig en av en haug med gavelapper han hadde kjøpt uten å se så nøye på dem, eller gaven ble pakket inn med papir og merkelapp der han kjøpte gaven. Dere har vært sammen, han kjenner deg, og vet at du er en tolkedame. Derfor har han sett på lappen, sett at hjertet kunne misforstås, og "sensurert" det med et klistremerke. Jeg tror at det sjelden er vel anvendt tid å lete etter hemmelige budskap i gavelapper fra menn. I hvertfall er det det når det gjelder menn jeg kjenner
Ian Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Woah, señoritas! Her tenker dere litt for mye.
Gjest Madam Felle Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 Og enkelte kvinner tolker litt for mye, og tydeligvis vet han at du er en av de Han ville ikke gi deg falske forhåpninger, og lite derfor noe over hjertet. For hvordan ville du reagert, om det nå var et hjerte der?
Gjest Pax Skrevet 27. desember 2006 #7 Skrevet 27. desember 2006 For hvordan ville du reagert, om det nå var et hjerte der? ← Godt poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå