Bambine Skrevet 26. desember 2006 #1 Del Skrevet 26. desember 2006 Har dere noen fast meny på nyttårsaften? Tenkte vi skulle ha pinnekjøtt som vi har hatt noen ganger tidligere på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. desember 2006 #2 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg vet veldig mange har kalkun. Det har vi 1. juledag, så jeg har vært vant til ribbe på nyttårsaften. De siste årene har imidlertid jeg og samboeren min feiret nyttår hos oss selv og ikke med familiene våre (med ofte med venner) og da har vi hatt litt forskjellig, f.eks. andebryst, hjortestek eller hva vi måtte få lyst på. Har ikke helt bestemt årets nyttårsmiddag, men det blir stek av en eller annen sort. Endret 26. desember 2006 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 26. desember 2006 #3 Del Skrevet 26. desember 2006 Vi skal ha pinnekjøtt. Har ikke noe fast meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. desember 2006 #4 Del Skrevet 26. desember 2006 Har egentlig ikke noen fast meny, men pinnekjøtt er visst i ferd med å bli det. Skal ha det for tredje år på rad nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå