Gå til innhold

glassmagasinet stortorvet

Fremhevede innlegg

Skrevet

har fått gavekort fra glassmagasinet, det står kun glassmagasinet på det, men kjøperen mener at jeg kan bruke det på hele sentret i oslo. altså alle butikkene? eller er det kun glassmagasinet alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei er mer i papirform det jeg har. men dette kortet har litt bestilt over nett, slik jeg ble fortalt

Skrevet

hvis det ikke kan brukes på hele, kan du bytte det inn i et annet som kan brukes på hele, men da tar de 10 prosent i gebyr

Skrevet
hvis det ikke kan brukes på hele, kan du bytte det inn i et annet som kan brukes på hele, men da tar de 10 prosent i gebyr

hvordan går jeg frem da?

Skrevet (endret)
hvordan går jeg frem da?

det er en butikk der du kan bytte det inn,

husker ikke hva den heter, men det kan du jo spørre om i en av de andre butikkene der.

Endret av lurven
Gjest Fruktfat
Skrevet

det jeg får kan ikke brukes på hele senteret, men i kjøkkenavdelingen, der de selger glass og servise i 1 etg, og den sesongbutikken (julebutikken).

Skrevet
det jeg får kan ikke brukes på hele senteret, men i kjøkkenavdelingen, der de selger glass og servise i 1 etg, og den sesongbutikken (julebutikken).

Ja, du kan for eksempel ikke bruke gavekortet på narvesen eller estetique. Tror alle de butikkene du kan bruke gavekortet på er skiltet med "GM" eller noe, altså en forkortelse for glassmagasinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...