miss Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Hvor kan j opprette en annen hot mail adresse??? Ikke MSN,men finers det andre steder????
Polly Ester Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 (endret) hotmail.com ? Det er vel ingen andre som kan lage hotmail-emailadresse til deg. Men, hvis du er ute etter mail a la hotmail, kan du vel få en adresse på start.no f.eks... Endret 26. desember 2006 av wander
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 En hotmail adresse lager du på www.hotmail.com
miss Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2006 TAKK!!! Lurte på å oprette en mail,som jeg kan lese mailene mine på nett.. Hm... skjøner hva j mener???? HJELP??litt dum til å forklare..
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 De fleste mailer kan leses på nett Selv om de dukker opp i outlok eller hvor du får dem. Men du har hotmail og gmail osv. Disse er jo slike "vanlige" lese på nett mail. Men hvor har du mailadresse nå siden du vil bytte? Telenor, netcom og alle dem kan jo leses på nett de og? :klø:
Gjest Maxagaze Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 TAKK!!! Lurte på å oprette en mail,som jeg kan lese mailene mine på nett.. Hm... skjøner hva j mener???? HJELP??litt dum til å forklare.. ← Anbefaler portalen.no eller forsåvidt start.no (har begge). Syns portalen.no har ett bedre/mer oversiktlig grensesnitt enn start.no.
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 Anbefaler portalen.no eller forsåvidt start.no (har begge). Syns portalen.no har ett bedre/mer oversiktlig grensesnitt enn start.no. ← gmail er bedre
Gjest Maxagaze Skrevet 26. desember 2006 #8 Skrevet 26. desember 2006 gmail er bedre ← Har den støtte for POP3 ?
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #11 Skrevet 26. desember 2006 Har den støtte for POP3 ? ← Ja det har den.
emondak Skrevet 27. desember 2006 #13 Skrevet 27. desember 2006 Hvis du vil ha gmail må du få en invitasjon av noen.. Om du ikke har en noen å få en invitasjon fra, så kan du sende en PM til meg med mailadressen din, så skal du få en invitasjon av meg. Jeg anbefaler generellt gmail framfor hotmail, liker det enkle webopsettet og den gode nedlastingshastigheten jeg får meg gmail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå