mee mee Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 (endret) burde man eksfoliere/peele ansiktet? noen som har en å anbefale? Endret 26. desember 2006 av mee mee
Mischa Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Jeg har bare prøvd en eller annen Swiss Formula Apricot Scrub eller noe, den er ganske grovkornet, og kanskje ikke egnet for veldig følsom hud, men den funker greit på min hud (blandingshud), men føler ikke den gjør store under for huden, selv om det er anbefalt å eksfoliere..
Nemesis Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Jeg bruker og er veldig glad i Skin prep scrub fra Dermalogica som har små korn i.. Grunnen til at en bruker sånne produkter er jo å få vekk gammel hud, jeg ser med en gang når jeg har peelet huden at den ser bedre ut enkelte steder som f.eks nesen
Gjest gjesta Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 (endret) Anbefales så fremt du velger et produkt som passer til din hud, og ikke overdriver. Huden fremstår som glattere, og den får en helt annen glød :smile: Edit: Gikk litt fort i svingene her.. Endret 27. desember 2006 av Sprilla
Gjest Vidvandre Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har bare prøvd en eller annen Swiss Formula Apricot Scrub eller noe, den er ganske grovkornet, og kanskje ikke egnet for veldig følsom hud, men den funker greit på min hud (blandingshud), men føler ikke den gjør store under for huden, selv om det er anbefalt å eksfoliere.. Bruker og den, helt grei...
Montezuma Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Dermalogica sitt s"skrubbepulver" er veldig fint og bra for ansiktshuden!
linky Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Jeg bruker en bra peelingkrem med små korn i fra decleor (eller hvordan det skrives)
Gjest Deception Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 Jeg bruker en peeling fra Ren med små korn av jojoba. Den er veldig mild, men allikevel effektiv.
mee mee Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2006 Jeg bruker en peeling fra Ren med små korn av jojoba. Den er veldig mild, men allikevel effektiv. ← den må jeg teste ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå