Gå til innhold

Fikk verdens beste kalendergave.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad, så glad!

Har sniktitta innom her en del ganger, nå er det min tur til å være med i diskusjonene (med god samvittighet)! Wiii!! :D

Oppretter en bryllupsdagbok så fort jula er over tenker jeg. Kan fortelle litt om frieriet og sånn.

Fortsatt en riktig god jul alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

gratulerer!!

det skulle min sambo også, men han klarte ikke å vente helt til julaften og fridde 20 desember :klaske::kose::ler:

Endret av BrudeKaninen
Skrevet

Hei.

Gratulerer så mye. Kjenner den følelsen :)

Jippi for dere, og lykke til med planleggigen. Vi snakkes nok mer her inne. Er iallfall ganske ofte inne her, og jeg skal ikke gifte meg før i 2008... såå leeenge til.

Når står bryllupet deres tror du?

Hilsen meg

titt foressten innom gjesteboka mi ;)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=241839

Skrevet

Gratulerer så masse, må være den beste gaven i hele verden det :-D

Skrevet

:)

jeg ble også fridd til på julaften ( i 2002 ) og vil herved overbringe mine hjerteligste gratulasjoner :)

Skrevet

Grattis nok en gang:) Håper jeg får komme i selskapet!

Skrevet
Når står bryllupet deres tror du?

Vi gifter oss 29. desember 2007. Bryllupet skal feires på fjellet. Svigerfamilien har hytte på fjellet og vi feiret nyttår der. Når svigerfar fikk høre at vi ønsket oss vinterbryllup på fjellet og at det hadde passet perfekt i nyttårshelga rakk vi ikke å henge med før han hadde resevert en 360 kvm stor hytte til bryllupsfesten og overnatting for gjestene :sjarmor:

Siden det kostet like mye for å leie hytta i ett døgn som fem, så får vi det akkurat som vi har sett for oss; tid til å spise en lang brunsj med gjestene dagen derpå og etterpå kan vi ut å kose oss med ski og lek. Vi kommer nok også til å invitere flere venner (enn de som kommer i bryllupet) opp på hytta for å feire nyttår med oss.

Rett ved hytta ligger det et fjellkapell. "Dessverre" ønsker vi å gifte oss borgelig. Vi må derfor finne på en annen måte å få en fin ramme rundt vielsen. Har kontaktet Humanetisk Forbund, håper de kan være behjelpelig.

Gjest Ballerina
Skrevet

Gratulerer så mye med frieri!!! :) Bryllupsplanene deres hørtes bare helt fantastiske ut!! Det kommer til å bli sååå bra!!

Skrevet
:)

jeg ble også fridd til på julaften ( i 2002 ) og vil herved overbringe mine hjerteligste gratulasjoner  :)

Jeg også ;) Og gratulerer så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...