Gå til innhold

Ekle sexdrømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen sære drømmer i det siste. Eller rettere sagt hver natt den siste uken.

Jeg drømmer at jeg blir tvunget til sex, og det er skikkelig ekkelt og vemmelig, fordi overgriperen forandrer seg for hver drøm.

Til nå har det vært både brødrene min, andre damer, og tilfeldige menn.

Det er så ekkelt.

Jeg drømmer at de tar på meg og masse annet, og at jeg prøver å få dem vekk, men de fortsetter bare.

I natt drømte jeg at jeg å naken under et teppe i et rom med mange andre folk.

Han som lå på siden av meg begynte å ta på meg, og jeg prøvde å få ham til å slutte, men han ga seg ikke.

En annen mann i rommet våknet og spurte han andre hva han holdt på med og hva han skulle si til kona si når han holdt på med ei jente slik.

:kvalm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke gravid da?

Jeg fikk mareritt i flere måneder hver gang jeg var gravid. Ikke noe om sex da, men dog...

Skrevet

Jeg lurer litt...

Er dette mareritt, eller drømmer du bir kåt av?

Er det mareritt, kan de ha mange årsaker. Kanskje noen her vet noe om drømmetyding og kan hjelpe deg til o forstå dem og/eller bli kvitt dem?

Er det drømmer du blir kåt av, vil jeg bare si at det ikke er noe å skjemmes over. Det er mange som tenner på seksuell dominans og underkastelse, også her på forumet. Hvis drømmene er av denne typen kan det kanskje hjelpe å tenke på "partnerne" som noe annet enn overgripere.

Skrevet

Etter mangen drømmetyding bøker (jeg elsker drømmer) osv., forteller meg dette at grunnen til at du drømmer om overgrep, sex mot din vilje, er at du er stygg mot deg selv i virkeligheten, kanskje noe å tenke over? Isåfall om du ikke har det så veldig bra, kan du prøve å få tak i hvorfor og hva du gjør mot deg selv, òg prøve å endre dette.

Skrevet

Jeg er profesjonell drømmetyder, tross min ganske unge alder... Slikt har jeg hatt i meg siden jeg var kjempeliten. Vel, det du drømmer, forteller at du føler deg sårbar, er du kanskje redd for noe, eller sliter du med angst? Er det noe som skal skje som du er nervøs for? Du føler deg kanskje forsvarsløs, og at du ikke kommer til å mestre utfordringene? Håper du finner ut av det. Om det fortsetter, kan det være lurt å oppsøke psykolog. Men det kan som sagt hende du har hatt en stressende uke og dette ga utslag i disse marerittene, og at dette vil gå over etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...