LaToya Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Hei ! Hvor ofte bør man bruke peeling, både kropp og ansikt ??
Gjest Lanyah Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Ansiktet, er maks to ganger i uken. Har du veldig grov hud og fet, kan den skrubbes 2 ganger i uken. Det er spørs litt på hvilken hudtype du har. Kroppen er omtrent det samme, men den tåler jo litt mer. Det er dumt å skrubbe for mye, da kan du bare irritere huden, slik at den blir tørr, blir rødflammet, eller talgproduksjonen blir verre. Så jeg tenker meg at det er bedre å skrubbe en gang for lite enn en gang for mye.
Gjest Shayla Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Bruk en lett peeling/skrubb til ansiktet maks 2ganger i uken, dette variere jo litt på din hudtype. Man skal helst skrubbe ansiktet med en veldig lett skrubb, så du ikke skrubber bort nødvendig talg. Kroppen tåler jo litt mer så den kan du vel skrubbe lett 2-3ganger i uken, husk en god fuktighets krem etterpå
gizmoo Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Det beste for huden er en pealing som er så mild at den kan brukes hver dag... Det finnes slike alt i ett rens som fjerner både sminke (ikke til øyesminke) og urenheter... Både fuktighetskrem, og evt serum trekker ordentlig inn i huden etterpå. Pealing til kroppen kan man bruke ca 1 gang i uken eller etter behov... Hvis man ikke bruker noe pealing i det hele tatt vil det alltid ligge et lag fortykked hud på toppen. Dette gjør at huden ikke trekker til seg all fuktigheten i krem. Og i ansiket får man større porer som den "gamle" huden ligger nedi...
Rexina Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Jeg bruker en peeling som er ganske mild, men ikke hver dag da, bare noen få ganger i uka. Den er fra Nivea og veldig god.
Gjest Tigerjente Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Jeg bruker dermalogica sin daily microfoliant hver dag. http://www.minhud.no/customer/product.php?...&cat=454&page=1
Gjest DyneTryne Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 2 ganger i uka? Nå skjønner jeg hvorfor huden min er blitt bulkete! :hår: (på kloss hold da heldigvis, synes ikke ellers)
Gjest Alou Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Jeg peeler ansiktet/halsen ca. èn gang i uken. Trenger ikke noe særlig mer fordi jeg bruker md formulations produkter til daglig. På kroppen bruker jeg vanligvis skrubbehansker. 1-2 ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå