nutta Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg etterlyser gode råd for hvordan jeg kan få mere energi i hverdagen! Sikkert ikke alene om å ønske det!!! Jeg har tre barn, 80% jobb og en del bekymringer som jeg forsøker og ikke la ta overhånd.(Sykdom i nærmeste familie) Ellers har jeg det godt, med mange gode venner og et godt ekteskap. Jeg føler bare at jeg har så lite energi og overskudd til alle dagens gjøremål. Alt koster meg for å si det sånn. Er ikke deperimert, selv om jeg for tiden sjelden føler meg sprudlende. Noen gode råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 Prøv akupunktur Har selv brukt dette mot manglende energi og det virket *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Prøv å glede deg over de små tingene! Ta deg tid til å gjøre ting som gjør deg glad og snakk med noen du stoler på om de vonde tingene. Det verste du kan gjøre er å gå rundt å tenke på vonde ting hele tiden. Tenk over hva du virkelig har lyst til å gjøre i påsken/helgen og gled deg til dette. Få noen til å passe barna noen timer (eller ta dem med hvis det er det du vil). Planlegg og gled deg. Jeg har i slike perioder stor glede av å hjelpe andre. Pleier å ta en tur til batemoren min. Så tar vi bilen og kjører til steder hun har lyst til å besøke. Så forteller hun historier (som jeg har hørt 100 ganger før). Når jeg kjører hjemover etter en slik dag har jeg en kjempegod følelse inni meg. Små gleder kan gjøre hele forskjellen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Magnetterapi og lysbehandling hjalp meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Du kommer ikke utenom trening hvis du virkelig vil ha forbedret livskvalitet Ellers: Les bøker om selvutvikling og stress takling, veldig nyttig.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi* Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Detkan være mange grunner for å være sliten, som oftes er det flere grunner som påvirker hverandre. På denne årstiden er det mange som har vitaminmangel, prøv en eller to multivitaminer hver dag, jeg anbefaler "Longo-Vital",den inneholder også urter og er relativt billig. Bio-Balanse er ogsågod, men rdyr. Om du ikke spiser fet fisk, kan det være lurt å ta omega-3-tabeletter med fiskefett, gjerne "Eskimo" eller "Møller dobbel med fol". Ser en annen anbefaler lysbehandling, det er mest aktuelt om høsten, gå heller ut i solen, helst midt på dagen (om du kan lure deg ut fra jobben) da er det best lys. Lykke til _________________ Sussi med stjerne1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi* den 2002-03-26 22:42 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå