Gjest Deception Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 OK, fornuften sier "don't even think about it", men jeg er allikevel nysgjerrig på produktene fra La Prairie. Er de så spektakulære at de er verdt den helt forferdelige prisen? Jeg fikk en prøve på den foundationen som heter Skin Caviar Foundation and Concealer, og er forbløffet over hvor bra den egentlig virker. Helt naturlig, flott fargematch (men jeg vet ikke fargenummeret), og når jeg bare bruker den flekkvis etter behov, blir resultatet flott. Ikke er den for matt eller dekkende, heller, så jeg er overrasket, og trodde aldri jeg skulle sette den på lista over aktuelle kandidater. Så derfor er jeg nysgjerrig på resten. På MUA får mange av produktene ros opp i skyene.
Gulphild Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Jeg fikk også prøve på min, og elsket den. Men da jeg kjøpte den var den liksom helt forandret. Prøven var mer tyntflytende, og så fantastisk ut på meg. Mens den i krukken var er mer tykk i konsistensen. Skulle tro det var noe i veien med den. Dessuten ser den "grå" ut på huden min. Vet det er veldig mange som er fornøyd med den, og tror jeg er en av de "få" som faktisk er misfornøyd med den.
Gjest Deception Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Prøven min er også ganske tyntflytende, og jeg er kjempefornøyd med fargen. Har tenkt å spørre pent om jeg får enda en prøve, så jeg får prøvd den ordentlig før jeg eventuelt kjøper den.
Gjest Deception Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Men når fornuften får tale, tror jeg nesten jeg skal ta vare på resten av prøven, og se om jeg finner en annen transparent foundation i en tilsvarende fargetone. Den er gultonet, men ikke for gul, og heller ikke for rosa, og heller ikke gråaktig. Og jeg aner ikke hva den heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå