Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kommer vel helt an på situasjonen, men jeg tror det skal endel til for at det ikke skal være det for min del i hvert fall. Egentlig er det følelsene rundt som teller mest.

Endret av Lionda
Skrevet

ja egentlig, men jeg hadde ikke dumpet samboeren min hvis han hadde kysset en annen

Skrevet

Det kommer helt ann på hva dere to, i forholdet, ser på som utroskap og hvor dere trekker grensen. For noen par er det utroskap, for noen er det ikke.

Skrevet

Kommer helt an på....jeg er en kysser. Gir kyss på kinnet, pannen, klapper og stryker....

Men tunge er å dra den for lang mener jeg......

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Det du ikkje kan fortelle mannen din, er utroskap!

Skrevet

Ja, hvis du føler at du må skjule noe for partneren din er du på en farlig vei. Enten det dreier seg om kyss, klapp eller klem... (Eller sms...)

Skrevet

Nei, det vil jeg i utgansunktet ikke definere som utroskap.

Skrevet

det kommer helt an på kysset og personene som deltar i dette kysset for min del.

hadde jeg eller en kjærste hatt en meget god venn av det annet kjønn, som begge parter i forholdet visste om at kun var en god venn, så hadde en nuss på munnen ikke vært å regne som utroskap for min del.

hadde det vært med en man fant interessant, utover god venn, så hadde det vært på grensen, kyss på kinnet er en ting, kyss på munnen bør man la være, kyss med tunge ER utroskap, uansett hvem det er med så lenge det ikke er med partner.

våte, heftige kyss med eller uten tunge, ER utroskap i min verden.

men er det en ting som har kommet godt frem her på kg og ellers, er at folks grenser for hva som er utroskap og hva som ikke er det, det er så forskjellig at det ikke finnes noen annen fasit en den fasiten som passer hvert enkelt par.

ville du sett på det som utroskap om partneren din kysset en annen?

snakk med partneren om det, finn ut hvor deres grenser går.

Skrevet
Det du ikkje kan fortelle mannen din, er utroskap!

Enig. Jeg hadde ikke likt det hvis mannen min hadde sett det som nødvendig å kysse en annen kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...