Thomasine Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 I går var vi sammen noen barn som hadde på seg WEAT-klær. Flotte bukser. Hvor får jeg kjøpt slike? Er det fra nettbutikk eller finnes det butikker som fører dette merket? Mor til barna visste ikke hvor de var kjøpt - julegave! Noen som vet? :klø:
la Flaca Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Jeg har en del sånne klær, fått dem av mamma. De er kjøpt på Helios i Trondheim hvis jeg ikke husker feil, så da er det jo butikker som fører dem. Søk litt på nettet?
Thomasine Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2006 jeg har søkt masse....finner ingenting, jeg... Noen tips, kanskje...
Plym Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 De selger wheat-klær på babyverden, iallefall. Vår lokale exit-butikk har det også. Veldig gode klær.
prinsesse villikke Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Du finner noe her kanskje: http://www.loevebarna.no/lovebarnas_hoveds...formasjonsside/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå