Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt problemer med syklusen.. Hadde tidligere noe kluss med syklusen, men så kom den så bra at den holdt seg på 30 dager i mange måneder... å så en måned på 28 dager (og jeg tenkte jippi d her er jo flotte greier!) å så gikk alt bare i dass...41 dager tok d denne gangen før jeg fikk besøk av "tanta"... så nå er eg helt fovirra.... Kan jeg ha stressa meg til dette tro..? :sjenert: Vil prøve meg på el-tester..men har ik så lyst å måtte bedrive det i ukesvis heller da... Aner jo ikke hvordan neste syklus vil bli.. om den vil bli som dn var før... el om den blir som nå... el helt noe annet... Når ville dere begynt el testingen? Fikk tanterød 21 desember her.... er litt grønn så jeg håper d finnes litt eksperter her inne.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjøper el tester, står det ganske nøye forklart der når du bør begynne å teste. Jeg har en syklus på 28 (av og til 27 dager) og skal begynne å teste dag 9. Det vil si 9 dager etter mens, fikk mens i dag, så det vil si 3.januar. Håper jeg har forstått det riktig nå. Rett meg hvis jeg tar feil her.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...