fuerza Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 for et års tid siden ble det utgitt en bok om livet til ei jente som hadde blitt holdt innesperret og misbrukt i et lite rom, enten var det østerrike eller nederland. Tenker ikke på Natalie Kampuch, men...Josefine..? eller noe? Det var iallefall en stor sak. Tror venninnen hennes også ble holdt fanget, men hun ble drept..? noen som vet hvilke bok jeg snakker om, og hva den heter?
Amanlis Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Kan det være "Jeg velger å leve" av Sabine Dardenne? Hun ble holdt innesperret av Marc Dutrox i 80 dager.
Amanlis Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Nei, nei, nei. Jeg leste overskriften din etter at jeg hadde lest innlegget jeg. Du mener sikkert ei annen jente siden du snakker om 9 år og ikke 80 dager.
fuerza Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2006 Nei, nei, nei. Jeg leste overskriften din etter at jeg hadde lest innlegget jeg. Du mener sikkert ei annen jente siden du snakker om 9 år og ikke 80 dager. ← nei, du hadde rett! :D Takk!! jeg og hukommelsen min som surrer...fikk 80 dager til å bli 9 år...og Sabine til å bli Josefine...
Amanlis Skrevet 25. desember 2006 #5 Skrevet 25. desember 2006 Så hyggelig at jeg var til hjelp likevel da Det er sterk lesning, men jeg vil anbefale den.
Gjest Advena Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 Det er sterk lesning, men jeg vil anbefale den. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå