Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et annet merke kan være en fordel å prøve. Nå vet jeg lite om Biotherm, men hvis de produktene inneholder mye parfyme og alkohol så kan det være det som gir nupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bruker ikke Biotherm i det hele tatt lenger. Har du en god nattkrem å anbefale?

Skrevet

Mine favorittprodukter er fra Matis og md, men jeg vet ikke hvilken hudtype du har da. Matis har iallefall en god nattkrem som heter delicate night care creme.

Skrevet

Huden min er ganske vanlig, tror jeg, ikke er den tørr, men heller ikke fet. Har så og si aldri problemer med den av noe slag. Tror du den fra md kan passe da?

Skrevet

Md har en god serum til natten som heter MD Vit a plus night care recovery som brukes under kremen.

Skrevet

Husker ikke riktig... Men det er bare å ringe en salong som fører det merket. :)

Skrevet

Er det ingen som har hørt at hudeksperter og forskere har sagt at huden vet ikke forskjell på dag og natt?? Så nattkrem er ikke så nødvendig.... Hvis du sitter i en stol å slapper av og ser TV tar huden din til seg like mye fuktighet som om du skulle ha sovet....

Skrevet

Det stemmer ikke helt, og vil gjerne få se hvor det står skrevet.

Skrevet

Det sto i alle fall skrevet i Make Up og Hår for en liten stund tilbake.

Skrevet

Dr hauscha mener at man bare skal bruke dagkrem og la huden få puste om natten. Jeg har aldri hatt så fin hud som etter at jeg begynte med dette. Så min hud har iallefall godt av å være i fred om natten...

Skrevet
Er det ingen som har hørt at hudeksperter og forskere har sagt at huden vet ikke forskjell på dag og natt?? Så nattkrem er ikke så nødvendig.... Hvis du sitter i en stol å slapper av og ser TV tar huden din til seg like mye fuktighet som om du skulle ha sovet....

Nei greit nok at huden ikke vet forskjell på dag og natt. Men det som er poenget er jo at huden helt klart har forskjellig behov dag og natt... Om dagen er feks uv beskyttelse bra, mens dette trengs ikke om natten. Det er derfor det blir laget dag og nattkrem.

Skrevet

Ja, også trenger den ofte mer fuktighet om natten, for da kan den forberede seg på en dag med evt. eksos, alkohol og påvirkninger generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...