Gå til innhold

Julesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Feirer for første gang jul hjemmefra, sammen med typens familie. Lurer meg en tur innom kg før slektsbesøk. Hyggelig og tradisjonell feiring i går. Før vi la oss i natt, dusja vi sammen. Det ene førte selvsagt til det andre... :sjarmor:

Jeg ble "oppfordet" :ler: til å ta på igjen juleundertøysettet (sort bh, string, hofteholder,) og vi koooosa oss dritlenge. Det ble kosing på morrakvisten også for så vidt, i alle fall ble han sugd god jul.. Uansett. Typen er så redd for at noen skal høre oss. Han prøver å legge bånd på seg ved dekke oss med dyner, kun hviske, knulle litt roligere enn vanlig osv. Jeg er jo enig, men dersom valget står mellom at noen skulle komme til å høre et stønn eller klynk opp mot alternativet ingen sex, velger jeg klart det første. For jeg tror egentlig ikke at noen hører oss særlig..

Hva gjør dere? Tør dere ha sex hos svigers eller andre, eller avstår dere dersom det er en liten sjanse for at noen vil høre dere....??

Christiane

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger helt klart å risikere å gi fra meg et lite stønn enn å avstå fra julesexen...

Skrevet

Jeg fikser ikke sex i samme hus som foreldre eller svigerforeldre. Sånn er det bare.

Skrevet
Jeg velger helt klart å risikere å gi fra meg et lite stønn enn å avstå fra julesexen...

Jeg også.

Kåte stunder må man bare utnytte ;)

Og om man er "redd" svigers eller andre. Hva da når man får barn?

Trå til, vær mest mulig stille og nyt.

Skrevet

Hvis det er kjempelytt i huset, så syns jeg man skal vise respekt og prøve å være heeelt stille under sexen i alle fall, enn å stønne seg opp mot taket ;p

Helt stille under akten i forhold til stønning klarer alle å være, det kan kanskje være et større problem med sengeknirking og så videre.

Skrevet

Jeg mister fullstendig lysten hvis jeg vet at foreldrene kan høre oss :forvirret:

Det er ting jeg tviler på at de setter særlig stor pris på også...

Skrevet
Jeg mister fullstendig lysten hvis jeg vet at foreldrene kan høre oss :forvirret:

Ja, samme her. Lysten forsvinner til minusnivå. :ler: Men ikke bare det, fikser ikke sex i selve huset til foreldre/svigerforeldre heller, selv om de ikke er tilstede.

Skrevet (endret)

Jeg og samboeren min har ingen problemer med å ha sex hverken hos hans foreldre eller hos mine. Mine foreldre sover tre etasjer under gjesterommet, så der høres ingenting. Svigers sover i rommet ved siden av, men de har radio på hele natten og hører neppe noe særlig uansett. Og egentlig bryr jeg meg ikke, de vet da at vi har sex.

Endret av Arkana
Skrevet

Er vi tente, så er vi tente. Venter da ikke til det gir seg... :ler:

Skrevet (endret)

Jeg ville valgt å være forsiktig, dessuten er det gjerne litt spennende å gjøre det på andre steder enn det tradisjonelle soverommet i singel-leiligheten ;)

Endret av genacvale
Gjest Vidvandre
Skrevet

Etter å ha hatt sex mens romkameraten ligger i andre siden av rommet hver dag, lærte meg å eksen å ha ganske så stille sex, så da vi var hjemme hos ham i sommer hadde vi ikke problemer med å ha sex med "svigers" i huset. (Og når de ikke var i huset tok vi for oss stua og ;))

Skrevet

Har ingen problemer med å ha sex med foreldre eller svigers i hus. Men det er klart at vi tar det litt roligere enn vanlig.

Skrevet

En gang i slutten av tenårene siden sugde dama meg litt mens vi satt i stuen hos hennes foreldre. Hennes far satt med ryggen til et par meter unna og leste avisen. TV'en stod også på, så han ante ingenting om hva vi drev med. Vi turde ikke holde på til jeg kom, men forsvant opp på loftet for å fortsette hyrdestunden.

Vi er gift den dag i dag..!

Skrevet
En gang i slutten av tenårene siden sugde dama meg litt mens vi satt i stuen hos hennes foreldre. Hennes far satt med ryggen til et par meter unna og leste avisen. TV'en stod også på, så han ante ingenting om hva vi drev med. Vi turde ikke holde på til jeg kom, men forsvant opp på loftet for å fortsette hyrdestunden.

Vi er gift den dag i dag..!

Yeeeeee right!

Skrevet (endret)
:) Endret av Myrthel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...