Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Er skikkelig leit det her, midt i jula, det det er så mye morro som skjer.. Så har jeg selvfølgelig blitt forkjølt Men hva kan jeg gjøre? Jeg hiver innpå med te med honning i- glatt 10 kopper per dag.. + masse gul repsil.. Noen som forresten vet om honning hjelper? Jeg har veldig vondt i kjertlene i halsen + at jeg er potte tett i nesten, snyter grønt, så det er jo nødt til å være forkjølelse? Hmm, kjett dette her
Maya Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Jeg har en forkjølelse på gang jeg også. Merka det i halsen først. Har tatt c-vitaminsjokk (c vitamin brusetablett og spist mandarin og kiwi) og drukket masse vann og litt te. Innbiller meg at det hjelper. Alltid kjipt å bli sjuk i jula, men det er ofte sånn at når man slapper av man blir man syk...(det er mange som blir syke etter eksamen f.eks) Du får fortsette å drikke varmt og kaldt og masse frukt og grønt. Det positive med å ha vondt i halsen er jo at man ikke får lyst på så mye snop... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå