Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal investere i en ny og lurer på om noen har en å anbefale? :)

Pris har ikke noe betydning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig sans for Dior Mains Protective nourishing creme for hands.

Ellers å bruker jeg Biomains fra Biotherm. Denne er vannfast.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker best Dr. Hauschka og Ahava av de jeg har testet de siste årene.

Skrevet

L'Occitane Hand Cream skal være veldig bra :)

Skrevet

Min favoritt gjennom mange år er Biomains fra Biotherm. Hemp fra Body Shop er også bra (men lukter ille...)

Skrevet

Min favoritt er L'Occiptane Daily Hand Cream med olivenmelk (i en hvit pumpeflaske). Lukter mildt og godt, trekker raskt inn i huden. Har du svært tørr hud anbefaler jeg istedet L'Occitanes håndkrem med shea butter som er i en sølvtube med blå merkelapp. Den er veldig fet, men lukter fantastisk og virker bra på de som har litt mer problemhud.

Gjest Borghild
Skrevet

Caresse Mains fra Lancome er kjempebra og lukter veldig godt. Fikk den til jul av en venninne. Et billig alternativ som også er bra er den rosa flaska fra Vaseline Intensive Care.

Skrevet

Jeg gikk nettopp til innkjøp av en hånkrem som jeg er veldig fornøyd med, oliva heter den og er fra apotek. ellers så skal vist avene også være veldig bra.

Skrevet

Liker godt Body Shop sine jeg, både Hemp og Almond Oil. De gjør hendene deilig myke og Almond Oil lukter veldig godt synes jeg.

Skrevet
Jeg gikk nettopp til innkjøp av en hånkrem som jeg er veldig fornøyd med, oliva heter den og er fra apotek. ellers så skal vist avene også være veldig bra.

Avene er veldig bra :Nikke:

Skrevet

Min favoritt er Mary Kay, men den kan kun kjøpes gjennom konsulenter.... Ikke vanskelig å finne noen nær deg på hjemmesiden deres... www.marykaynorway.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...