Gjest nysgjerrig mann Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Jeg lurte på hva dere jenter liker best og hvordan jeg best mulig skal kunne gi en potensiell partner oralsex? Linker til veiledninger (gjerne med illustrasjoner) (trenger ikke gå helt grunnleggende ned til anatomien, den kan jeg) takker for alle svar og god jul videre
Gjest gjesta Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Nå er vi kvinner veldig forskjellige der da. Jeg vet hva og hvordan jeg vil ha det. Det trenger ikke å stemme for andre. Mitt eneste råd til deg er at enten så snakker dere i sammen og underveis og du får noen tips eller så får du bare prøve deg fram og håpe at hun gir tilbakemelding i form av ord og/eller lyder.
Gjest TS_nysgjerrig mann Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Jeg er klar over at dere er forskjellige, men det jeg lurte på var hva du liker. Hvis flere sier hva de liker og det viser seg å være mye av det samme som går igjen, så er jo det en sikker vinner. Dessuten er det ikke så lett å spørre en dame om hva hun liker når jeg ikke har noen. Jeg prøver bare å lære meg noe nytt på julemorgen, man vet jo ikke hva kvelden bringer.
Gjest gjesta Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg liker det litt forsiktig, ikke direkte og litt ertende i starten. Når du merker at jeg er med ved bl.a. å strekke og presse meg mot deg så er det tid for litt mer diirekte. Fortsett bare litt direkte. Mållet må jo være å få meg kåtest mulig. Når jeg er i tigge- og be-humør så gjør alt du vil Endret 25. desember 2006 av Persille
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Jeg er præst! En dag, jeg skulle vie et par; spurgte jenten: Hvad er kirkens syn på cunnilingus? Jeg svarede: Hvad er cunnilingus? Hun tog mig med bag alteret, og viste mig det! Så nu, når en brud spøger mig: Hvad er kirkens syn på cunnilingus, svare: Hvad er cunnilingus?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Jeg prøver bare å lære meg noe nytt på julemorgen, man vet jo ikke hva kvelden bringer. Hva øver du deg på da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå