Gå til innhold

hjelp med ipod nano søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk den i julegave i går og bruksanvisningen virker jo såpass lettfattelig at selv mor skal klare det. Men, hvor lenge må batteriet lade? Det står det ingen ting om. Nå står den og blinker, med en rød runding med strek(trafikkskiltaktig!), og så står det "do not disconnect".

Hva gjør jeg, venter til det stopper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den står der uansett når du har den koblet til maskina (hvis det er slik du lader den da?) Du må bruke trygg fjerning maskinvare for å fjerne den. Oppe i høyre hjørnet i skjermen så ser du et tegn, det er enten et lyn eller en stikkontakt. Innbiller meg at den er ferdig ladet når du ser stikkontakten. Ellers så tror jeg det er 3-5 timer det står i bruksanvisningen, søker du på nettet finner du også bruksanvisninger der.

Skrevet

Da lærte jeg noe nyttig jeg også. Sitter og ordner med nanoen som guttungen her fikk. Skjønte heller ikke hvorfor det står ikke koble fra selv når den var ferdig ladet. (Ladet først med vanlig stikk-kontakt lader i hele går og nå skulle jeg bare laste over musikk.) Min iPod Video viser nemlig ikke det symbolet hele tiden når den er koblet til PC'n.

Skrevet

Takk for svar!

Har kommet litt lenger, men nå sitter jeg fast igjen. Har lasta inn tre cd'er, og den ene kom inn på ipod'n. Ikke de to andre. Har prøvd, men får da opp at "ingen ipod er tilkoblet".

Og tidligere i dag la jeg inn mitt navns ipod, men det er nå borte. Hva gjør jeg?

Skrevet

Å, jeg er så lost! :grine:

Får ikke til det her. Hvordan i svarte skal jeg få kobla til spilleren da? Det kommer ikke opp noe som helst.

Altså, jeg har spillelister, dvs cd'er, men får de ikke over på ipod'n.

Ser at spilleren står på E, lagringenhet eller noe sånt, men det kommer ikke frem på biblioteket osv.

Hjelp! :grine:

(Ser at jeg gjentar meg selv her men... Frustrert. :sjenert: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...