kitekatt Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Fikk denne til jul, men jeg har litre erfaring med Elisabeth Arden, mer Clarins, dermalogica. Lurer på om jeg skal bytte denne i en fra clarins feks, siden jeg bruker andre prod. derfra (har hørt man ikke skal blande merker), eller om jeg skal beholde den? Jeg har tørr hud i kinn, og tørr overhud med fet underhud (talg) på nese og hake. Aner ikke hvilken hud kremen er for, kanskje for alle
Gjest Deception Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Sjekk ut anmeldelsene på makeupalley.com. Generelt er jeg veldig fornøyd med det jeg har prøvd fra Arden.
Mary_H Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Fikk denne til jul, men jeg har litre erfaring med Elisabeth Arden, mer Clarins, dermalogica. Lurer på om jeg skal bytte denne i en fra clarins feks, siden jeg bruker andre prod. derfra (har hørt man ikke skal blande merker), eller om jeg skal beholde den? Jeg har tørr hud i kinn, og tørr overhud med fet underhud (talg) på nese og hake. Aner ikke hvilken hud kremen er for, kanskje for alle ← ` Synes denne kremen var helt grei, men altfor parfyrmert. Vil heller anbefale Skin Smoothing Cream fra dermalogica, synes den balanserer slik hud. ( har det selv)
kitekatt Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2006 ` Synes denne kremen var helt grei, men altfor parfyrmert. Vil heller anbefale Skin Smoothing Cream fra dermalogica, synes den balanserer slik hud. ( har det selv) ← Ja jeg vet det, men nå har jeg fått den, og måtte evt. ha byttet den til noe på samme parfymeri. De har ikke dermalogica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå