minienthe Skrevet 25. desember 2006 #1 Del Skrevet 25. desember 2006 det fulgte med en installasjonsdisk med blandt annet drivere i pakken, det sto streng beskjed på usb overføringskabelen om at den ikke måtte kobles til før driverne var installert. men... når jeg putter inn disken så kommer det også en del andre programmer jeg ikke vil ha, de forhindrer meg blandt annet å laste ned bildene dit jeg vil og de åpnes i et program jeg ikke vil. finnes det en lur måte å installere kun driverne på så jeg får brukt de programmene jeg vil ? og hva MÅ man installere fra disken ? på mitt gamle kamera så gikk det etter metoden plugg inn kamera til pc - skru på kamera - det popper opp et vindu som viser miniformat av bildene og lar meg endre filnavn/dato på bilder og huke av for å slette bilder på minnekort. ordner dette og bildene legger seg pent inn i mappa mi og åpnes i MS picture manager når jeg klikker på de og det er sånn jeg vil ha det. så... hva gjør jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 25. desember 2006 #2 Del Skrevet 25. desember 2006 Sjekk Canon sine sider, kan hende de har separate drivernedlastinger der. Ellers er det også mulig å bruke en kortleser for å hente ut bildene, hvis du har en sånn. Gratulerer med nytt kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. desember 2006 fant ut av det, måtte installere hele suppa og slette de delene jeg ikke ville ha etterpå men nå er ting i harmoni igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå