Cata Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 Jaaa, vekkerklokke og boremaskin. (Muligens litt rare ønsker, men vekkerklokka mi er døden nær og etter å ha skrudd sammen noen hyller i høst så kom ønsket om oppladbar drill med bits til å skru med seilende.) Julenissen var snill med meg i år.
Gjest Vidvandre Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 Jeg har fått altfor masse! Utrolig mye fint. Er kjempefornøyd, men lurer på hvordan jeg skal få det med meg hjem. Mine presanger var også vellykket virket det som. Og pinnekjøttet var godt og vi har fått sett Askepott så da var julekvelden komplett.
Armonia Skrevet 24. desember 2006 #4 Skrevet 24. desember 2006 Ja Fikk alt jeg ønket meg, og litt til Rettetang Timberlandstøvler Parfyme Kofferter MP3 spiller Dyrberg Kern klokke +++++ Er super happy
Gjest Fliss Skrevet 24. desember 2006 #5 Skrevet 24. desember 2006 Her har vi ikke åpnet pakker enda venter til mannen kommer fra jobb.
Lib Skrevet 24. desember 2006 #6 Skrevet 24. desember 2006 Ja, fikk masse fint: Digitalkamera Sengetøy Stor bolle til serviset mitt (Wedgwood "Edme") To fat til serviset mitt (se parantes over) Penger SIA-pynteengler SIA - gull kubbelys (ulike str) Bodylotion (Biotherm) Peeling dusjsåpe Pysjamas Skinn"fell" (hvit) Frustrerte Fruer sesong 2 DVD Øredobber Gavekort på Oslo City Ulstrømper En super kveld !
Gjest Lea Skrevet 24. desember 2006 #7 Skrevet 24. desember 2006 Det blir ikke så mange gaver her i huset. Har prøvd å roe ned hysteriet litt de siste årene. Men det ble jo litt og det meste var fellesgaver til meg og sambo: *Gavekort på et kjøpesenter *To flasker hvitvin *To flasker rødvin *Elektrisk pepperkvern *Stekespade *Badeting (skumbad, badesalt, bodylotion og skrubbesak) *2000 kroner *Gryteunderlag Mer enn forventet egentlig og jeg er fornøyd med alt sammen. (Bortsett fra at ingen av oss drikker rødvin). Jeg er mest fornøyd med at vi ikke har fått gaver fra "alle" i år og at de endelig har skjønt poenget mitt.
Rhiakath Skrevet 24. desember 2006 #8 Skrevet 24. desember 2006 Fikk en hel masse gaver og altfor mye penger (totalt uforventet). Blandet annet; - toastjern - sengesett til to - grillbestikk - spisebrikker - kjøkkenhåndkle - hårføner/straightener - ullsokker, sjal, armvarmere - bøker av Frode Grytten og Tore Renberg - såpeholder - putevar - kopp - fire album fra oppveksten min - DVD-filmer - gavekort på H&M - smykke - notatbok og penn .. og mye mer
minienthe Skrevet 24. desember 2006 #9 Skrevet 24. desember 2006 jeg fikk speilreflekskamera hadde seriøst aldri forventet dette, begynte å grine av sjokk
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. desember 2006 #10 Skrevet 24. desember 2006 Jeg fikk mye fint, men det som tok kaka var en gul regnponcho til 10 spenn - hun fjerna ikke prislappen bare for piss Det var en fin en :D
Lady Lovelylocks Skrevet 24. desember 2006 #11 Skrevet 24. desember 2006 Jeg er veldig godt fornøyd. Fikk: Hjemmekino anlegg Salt- & pepperkvern Sokker Lysestaker Vekkerklokke Kjøkkenvekt Lys Morgenkåpe Veske +++
Gjest gjesta Skrevet 24. desember 2006 #12 Skrevet 24. desember 2006 Fikk veldig mye fint: * masse penger, som går med til bryllupet * krølltang x 2, må bytte den ene * Nemi-bok x 2, må bytte den ene * 7 gafler, 7 kniver, 5 skjeer og 4 teskjeer til bestikket vi har begynt å samle på, Comet fra Christiania bestikk * vinkaraffel fra Rosendahl * fin pute * håndklær * Desperate Housewives sesong 2 * Søt dyrebok * 12 delers biffbestikk * ildfaste former, som vi har alt for mye av fra før, skal selge noe til mamma * Gullklokke fra mamma, som mormor har hatt * 2 juleduker, fine, selv om vi ikke får brukt de noe særlig før neste år *++ Alt i alt fornøyd med fangsten!
Arkana Skrevet 25. desember 2006 #13 Skrevet 25. desember 2006 Ja, jeg fikk både det jeg ønsket meg og litt til. Noe av det som lå under treet: penger, gavekort på frisør, gavekort på kjøpesenter, stekepanne, et par DVD'er og en hel haug bøker. Og så vet jeg at en ekstragave fra samboeren min venter på meg hjemme i Oslo.
Uncharmed Skrevet 25. desember 2006 #14 Skrevet 25. desember 2006 Fikk så mye fint atter.... 2 Gavekort Masse hår/hudpleie produkter Makuleringsmaskin 2 Parfymer Tøffler Negl-greier Cd 2500 kr Kjempefornøyd
Gjest Tanita Skrevet 25. desember 2006 #15 Skrevet 25. desember 2006 :rosasmil: JLO Glow gavepakning med parfyme, dusjgele og bodylotion To store glasskuler til å henge opp til pynt Mørkeblå cardigan Gavekort på vero moda Penger
Orestes Skrevet 25. desember 2006 #16 Skrevet 25. desember 2006 DVD, sengetøy, såpe, gavekort, alkohol, sjokkis og noe mer småplukk.
linky Skrevet 25. desember 2006 #17 Skrevet 25. desember 2006 Ja fikk det jeg ønsket meg og mere. fikk bærbar pc og ipod av mannen :-D
Sola^ Skrevet 25. desember 2006 #18 Skrevet 25. desember 2006 Er for det meste fornøyd. Fått lydbøker, genser, bok, UPS (har kjøpt ny pc så er ikkje dumt), ++.
Gjest -eline- Skrevet 25. desember 2006 #19 Skrevet 25. desember 2006 Fikk masse av det jeg ønsket meg og mere til! Sølvbrosje og Bergans softshelljakke av kjæresten, deler til servise-/bestikk-/glasseriene som vi samler på, SatC-shoebox (riktignok kalendergave men!), dobbeldyne (*jippi*), tekopp, maleri, Det store norske spillet, endel stæsj til kjøkkenet, Astrid Lindgrens jul på DVD og masse mer! Veldig fornøyd, og enda bedre er det at gavene fra meg slo an :-D
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2006 #20 Skrevet 25. desember 2006 Sjokket over hvor mye marsipangriser jeg kan greie å få, spesielt når jeg ikke tåler marsipan i det hele.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå