Gå til innhold

Nettdating

chaos

Anbefalte innlegg

Hehe..ja da har jeg prøvd det også :ler:

Flere som har testet det med hell? Jeg har akkurat møtt en fyr der...sinnsyk fin...skal faktisk på date på nyåret...er litt rart og spesielt....

Trodde ikke jeg skulle bli en av de raringene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd så det holder.

Mange ok menn der ute uten at man faller.

Fikk samboer gjennom nettet. Nå varte det 4 år og nå er jeg ledig på markedet igjen. Ikke det at jeg orker å være så særlig aktiv.Nettdating tar tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...4 år? Morsomt....må være en morsom historie å fortelle videre....at en treffer kjærligheten på nettet...klart; Må si jeg har vært svært skeptisk....denne fyren er så rå fin at jeg har mine tvil bare pga.det....

Men det blir spennende å se om det kan være noe der.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen år tilbake var jeg nok skeptisk...

Men i dagens verden, alle er så travelt, vi har ikke tid, og mange vil ikke ut på byen. Da er det faktisk ikke noe rart med å treffe på nettet synes jeg, selv om jeg har ikke vært heldig :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff mannen min gjennom nettdating, jeg.

Begynte med det fordi jeg var nysgjerrig, men syntes det var greit å bli kjent med innsida først også.

Nå har vi vært sammen/gift i snart 6 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro å høre....det er litt slik jeg tenkte også...morsomt å se hva vi kan snakke om uten å møtes...med så mye til felles kan det nesten ikke slå feil da :ler:

Gleder meg til date!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har truffet flere hyggelige mennesker via nett, uten å ende opp som kjæreste med noen.

Ulempen er at det kan ta vanvittige mengder tid å sitte å surfe profiler og sende meldinger som ikke fører fram til noe.

Jeg tror kvinner har det mye lettere på slike nettsteder, fordi de ikke trenger å lese andre profiler men kan komme langt bare med å se på innboksen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...