Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)

jeg går rett på sak,problemet er at jeg har gått hen og forelsket meg i veilederen min som er gift. Jeg tenker på ham ganske ofte.

Jeg vet jo at det ikke kan bli noe mellom meg og ham og at han uansett aldri vill forlatt sin kone,men jeg har noen spørsmål som jeg lurer veldig mye på og som jeg egentlig ikke finner noe svar på.

Han har spurt meg i både passende og plutselige nysgjerrige situasjoner om livssituasjon,dvs.har jeg samboer nå,hva jeg gjør på fritiden,hvor jeg går inn der jeg bor.....litt sånne ting.

Nå før jul fikk jeg julekort som av og til er vanlig og sende ut til sine klienter,men inni kortet han hadde skrevet på lå det et flaxlodd. Dette har han selvfølgelig kjøpt og lagt oppi selv. Er dette vanlig eller ikke? jeg har sagt til mine venner at det kanskje er vanlig,men de sier nei ikke helt vanlig det.

Jeg lurer på om han liker meg? kan en veileder spørre så mange spørsmål? veiledere har jo etiske retningslinjer de er forpliktet til å forholde seg til og jeg mener da at den er litt overskredet...som også mine få fortrolige venner synes.

Leste inne på de etiske retningslinjene at de ikke skal spørre om livssituasjon bl.a.

Er det noen her som kan definere dette litt klarere for meg?

Endret av crushin2006
Videoannonse
Annonse
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis
Skrevet

Hvorfor skal du analysere eller definere dette? Han er jo gift.

Skrevet
Hvorfor skal du analysere eller definere dette? Han er jo gift.

Enig. Ligg unna.

Skrevet

Enig med dere andre. Spiller ingen rolle om han er intr. eller ikke så lenge han er gift. Dersom han liker deg er det han som må skille seg og ta ting derfra, og det er vel ikke så veldig sannsynlig at det skjer. Altfor mange gir f... i at den andre har kjæreste/samboer/er gift, og det synes jeg er smakløst!

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg hiver meg på og sier hold deg unna mannen, og slutt med flørtinga. Du vil vel ikke være grunnen til at et ekteskap oppløses? Det kan godt være at han er litt sjarmert av deg, men dessto viktigere er det at du ligger unna.

Skrevet
Jeg hiver meg på og sier hold deg unna mannen, og slutt med flørtinga. Du vil vel ikke være grunnen til at et ekteskap oppløses? Det kan godt være at han er litt sjarmert av deg, men dessto viktigere er det at du ligger unna.

Enig.

Skrevet
Enig.

Ja,det er jo sant det. Smakløst er det sikkert,men det var bare et spørsmål da,det er lov og se.

Dessuten er det ikke sikkert de er lykkelige heller.

Så ro ned,jeg bare spurte da.

Hilsen meg,

Skrevet
Ja,det er jo sant det. Smakløst er det sikkert,men det var bare et spørsmål da,det er lov og se.

Dessuten er det ikke sikkert de er lykkelige heller.

Så ro ned,jeg bare spurte da.

Hilsen meg,

Hva så? Det er jo det siste du skal bry deg med egentlig.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Det siste hun skal bry seg med er jo faktisk hvor mange penger de har.

Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis
Skrevet

Det er allikevel vanskelig for oss å vite om/hvis/hva han vil med deg.

For alt man vet ser han kanskje bare på deg som en god kollega.

Skrevet

For meg virker det bare som om han synes du er en hyggelig person, og liker deg som en venn....

Gav deg en ekstra opmerksomhet med et flax lodd, men jeg ville ikke jublet over det som en kjærlighetserklæring....

Tror du skal ta dette med en klype salt....

Skrevet
For meg virker det bare som om han synes du er en hyggelig person, og liker deg som en venn....

Gav deg en ekstra opmerksomhet med et flax lodd, men jeg ville ikke jublet over det som en kjærlighetserklæring....

Ehhhh,for det første så er ikke jeg en kollega,men en klient hos ham.

Det er faktisk sånn at han har spurt ting han egentlig ikke skal,så det er tydselig at han liker meg,som venn eller ikke,det vet ikke jeg heller.

Vet bare at det ikke er vanlig å gjøre som han har gjort.

Og penger???hvem har tatt opp det emne???? spoooooky!

God Jul videre! :-)

Skrevet

Dessuten skal ikke en veileder ha doble relasjoner,det være seg venn eller ikke....så da må man tenke over saken på nytt. Dere har helt rett i det dere sier hadde han vært kollega eller venn.

Tror noen er litt på bærtur når de trodde jeg var en kollega.......

Skrevet
Ehhhh,for det første så er ikke jeg en kollega,men en klient hos ham.

Det er faktisk sånn at han har spurt ting han egentlig ikke skal,så det er tydselig at han liker meg,som venn eller ikke,det vet ikke jeg heller.

Vet bare at det ikke er vanlig å gjøre som han har gjort.

Og penger???hvem har tatt opp det emne???? spoooooky!

God Jul videre! :-)

Dessuten skal ikke en veileder ha doble relasjoner,det være seg venn eller ikke....så da må man tenke over saken på nytt. Dere har helt rett i det dere sier hadde han vært kollega eller venn.

Tror noen er litt på bærtur når de trodde jeg var en kollega.......

Jeg har verken skrevet om kollega eller penger....?

Hvor har du fått det i fra????

Jeg skrev: Ser deg som en venn (selv om du er en klient), og ga deg et flax lodd....

Skrevet
Jeg har verken skrevet om kollega eller penger....?

Hvor har du fått det i fra????

Jeg skrev: Ser deg som en venn (selv om du er en klient), og ga deg et flax lodd....

Hei,

jeg mente ikke at "du" har skrevet penger eller kollega,en nevner dilldall om penger og en annen at jeg er en kollega. Og som sagt så skal man ikke ha doble relasjoner angående veileder/klient.

Jeg tror bare at noen her ikke helt vet hva en veileders jobb er og ikke er. Det visste ikke jeg heller før.

Jeg er også sikker på at hadde han ikke vært gift hadde det kommet en annen lyd.

Det er jo ikke helt vanlig dette her.

Skrevet
Hei,

jeg mente ikke at "du" har skrevet penger eller kollega,en nevner dilldall om penger og en annen at jeg er en kollega. Og som sagt så skal man ikke ha doble relasjoner angående veileder/klient.

Men jeg har sitert nederst,men skulle vel ha sitert etter medlem...skal huske det.

Jeg tror bare at noen her ikke helt vet hva en veileders jobb er og ikke er. Det visste ikke jeg heller før.

Jeg er også sikker på at hadde han ikke vært gift hadde det kommet en annen lyd.

Det er jo ikke helt vanlig dette her.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Han vil ha deg, så bare kjør på. Det er han som er gift, og du har ikke noe ansvar. Og selvfølgelig oppfører man seg ikke slik, om man ikke ønsker noe mer. Så "go girl", for han vil virkelig ha deg?

Var det noe slikt du håpet du skulle få til svar?

Og hva som er vanlig oppførsel, er nok forskjellig fra sted til sted. Du tolker verre enn verst, og det fordi du virkelig ønsker at det skal ligge noe mer bak deg. Du håper han skal like deg på en annen måte, enn bare som en klient. Du håper at det skal bli noe mer mellom dere, og derfor tolker du signalene som du gjør.

Det kan faktisk være så enkelt, at han bare er vennlig mot deg. Men det er kanskje litt vanskelig å forstå, når man selv bare ønsker at det skal ligge noe mer bak der.

Men for all del, gjør som du vil for i mine øyne er det han som skal si stopp, om du prøver deg på noe. Men husk at det kan bli litt flaut også, om han bare ville være høflig og vennlig.

Skrevet
Han vil ha deg, så bare kjør på. Det er han som er gift, og du har ikke noe ansvar. Og selvfølgelig oppfører man seg ikke slik, om man ikke ønsker noe mer. Så "go girl", for han vil virkelig ha deg?

Og hva som er vanlig oppførsel, er nok forskjellig fra sted til sted. Du tolker verre enn verst, og det fordi du virkelig ønsker at det skal ligge noe mer bak deg. Du håper han skal like deg på en annen måte, enn bare som en klient. Du håper at det skal bli noe mer mellom dere, og derfor tolker du signalene som du gjør.

Det kan faktisk være så enkelt, at han bare er vennlig mot deg. Men det er kanskje litt vanskelig å forstå, når man selv bare ønsker at det skal ligge noe mer bak der.

Men for all del, gjør som du vil for i mine øyne er det han som skal si stopp, om du prøver deg på noe. Men husk at det kan bli litt flaut også, om han bare ville være høflig og vennlig.

Hei der,

jeg tror at du overdriver min tankegang,når jeg leste det du skrev måtte jeg nesten smile av hvor overdrevet min fantasi liksom skulle være,jeg har ikke en gang tenkt i de ekstreme baner du siterer. Men alikevel er det litt mer enn vanlig det han gjør,sikkert bare for å være hyggelig,men...alikevel...skjønner?

Og for all del,tror du at jeg vil ta noe steg så tar du feil,du må skjønne at så dum er jeg ikke....så er det noen det blir flaut for så er det ikke meg iallefall.

Det er han som evnt tar noe steg,ikke jeg....

Life is destiny,not force!

Skrevet

Ok,et enkelt spørsmål....: tror du at han har kjøpt flaxlodd til opptil 50 stk,dvs sine klienter?

Skrevet
Ok,et enkelt spørsmål....: tror du at han har kjøpt flaxlodd til opptil 50 stk,dvs sine klienter?

En annen ting også,en ting er å vite at du bor i en bygning,men er det ikke rart å spørre om hvor du går inn i bygningen der du bor? jeg ville sagt det var et merkelig spørsmål. Hvis andre synes det er ganske vanlig så helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...