Gå til innhold

James Clavells Shogun

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at CDON selger miniserien Shogun for 189kr. Det er så mange år siden jeg så den at jeg ikke husker noe særlig... Er den verdt prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom nostalgi for oss som så serien sist :ler: Mannen min så hele serien sammen med meg -og det helt frivillig, så da kan ikke serien ha vært så dårlig...

Skrevet

Ja, jeg har den på dvd. Jeg synes det er en meget god mini-serie.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

CDON, sa du? Må bestille. Leste Shogun i sommer, og er nå hekta på Clavell. Ville kjøpt serien selv om den ikke er like bra som boka. :)

Skrevet

Richard Chamberlain er jo ikke det verste man kan se på heller da, selv om jeg syntes det var uvant å se ham med skjegg.(vant til Father Ralph:sjarmor:)

Skrevet

Hehe, kjøpte den i 2004, etter at jeg hadde sett Tornefuglene. Hadde helt Richard Chamberlain-dilla som sikkert noen husker. :sjarmor::ler:

Skrevet
Du skal ikke begynne å få dilla på noen på din egen alder snart da Yvonne? :ler:
Skrevet
Du skal ikke begynne å få dilla på noen på din egen alder snart da Yvonne? :ler:

:ler:

Morsom du er. ;)

Gjest Kermit
Skrevet
Father Ralph er som en god vin. Blir bare bedre og bedre med årene. :sikle:
Skrevet

Vel....

Skrevet

Hehe, vet ikke helt om jeg er enig med den men. Så jo Tornefuglene: De tapte årene, var liksom ikke helt det samme.. :ler:

Skrevet (endret)

Hehe, alltid spennende. Glemmer aldri at min eksen til bestefar, som er skikkelig ultrakristen, syntes denne serien var sååå fin. Det var helt til de hogde av hodene på noen krigere. Etter det synes hun hele serien var forferdelig. :ler:

Endret av yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...