Gjest Tanita Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 http://www.blogthings.com/whatcolororangeareyouquiz/ You are Claypot You are down to earth, and well connected to al your senses. For you, life is about the simple pleasures - like going to a great concert or enjoying a bottle of wine. Your warmth and zest for life tends to make everyone feel connected with you.
loffen Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 (endret) You are Cameo You are understanding and very empathetic. You don't tend to have acquaintances. Everyone is your friend. And all of your friends tend to be friends. You have a knack for bringing very different people together. Endret 24. desember 2006 av loffen
Yme Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 You are Cameo You are understanding and very empathetic. You don't tend to have acquaintances. Everyone is your friend. And all of your friends tend to be friends. You have a knack for bringing very different people together. ← Samma på meg
Yme Skrevet 24. desember 2006 #6 Skrevet 24. desember 2006 Er du meg eller jeg deg?? ← Jeg velger alt sammen! Enig?
Gjest Madam Felle Skrevet 24. desember 2006 #7 Skrevet 24. desember 2006 You Are Cameo You are understanding and very empathetic. You don't tend to have acquaintances. Everyone is your friend. And all of your friends tend to be friends. You have a knack for bringing very different people together.
Uncharmed Skrevet 24. desember 2006 #8 Skrevet 24. desember 2006 You Are Pumpkin Realistic and practical, you see the world for how it is. You know what it takes to succeed in life... And you're happy to help others reach their goals.
Gjest Gjesta Skrevet 24. desember 2006 #9 Skrevet 24. desember 2006 You are understanding and very empathetic. You don't tend to have acquaintances. Everyone is your friend. And all of your friends tend to be friends. You have a knack for bringing very different people together.
loffen Skrevet 24. desember 2006 #10 Skrevet 24. desember 2006 Jeg velger alt sammen! Enig? ← Næhæhei.
Lady Lovelylocks Skrevet 24. desember 2006 #11 Skrevet 24. desember 2006 ***You are Apricot*** Soft and sweet, over time you let your provocative nature shine through. You are definitely unconventional, but you don't broadcast it. You offer people a fresh perspective on life - so fresh that it can be shocking!
Crianza Skrevet 26. desember 2006 #12 Skrevet 26. desember 2006 Er visst orange jeg.......... * You Are Orange Bright and intense, you embrace the world and all its opportunities. Change does not intimidate you, even if it's a complete life overhaul. You're a very real person. You aren't scared to show the world who you are.
Colargol Skrevet 26. desember 2006 #13 Skrevet 26. desember 2006 You are Mahogany Stable and decisive, you lack the hyper energy of most orange colors. You're still energetic, but you tend to project a peaceful, relaxed vibe. You love to feel cozy. You often rather wrap up in a blanket than go out for the night. Dette stemmer iallefall IKKE Jeg er nok cozy i massevis, men ikke akkurat den minst rastløse -tvert i mot.
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #14 Skrevet 26. desember 2006 (endret) You are Apricot http://images.blogthings.com/whatcolororan...uiz/apricot.jpg Soft and sweet, over time you let your provocative nature shine through. You are definitely unconventional, but you don't broadcast it. You offer people a fresh perspective on life - so fresh that it can be shocking! What Color Orange Are You? http://www.blogthings.com/whatcolororangeareyouquiz/ Bilde endret til link. vimse-mod Endret 26. desember 2006 av vimse
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #15 Skrevet 26. desember 2006 mm.. hvorfor gikk jeg inn en aprikos?
Gjest -eline- Skrevet 27. desember 2006 #16 Skrevet 27. desember 2006 You Are Pumpkin Realistic and practical, you see the world for how it is. You know what it takes to succeed in life... And you're happy to help others reach their goals. ← Det er visst jeg og gitt.
Anglofil Skrevet 27. desember 2006 #17 Skrevet 27. desember 2006 You Are Cameo You are understanding and very empathetic. You don't tend to have acquaintances. Everyone is your friend. And all of your friends tend to be friends. You have a knack for bringing very different people together. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå