Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en veldig friends fan og sitter nå å ser på de samlecdene også syns jeg dem hopper så fælt!

Er det forkorta ned i forhold til det som gikk på tv? Noen som vet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men ofte pleier seriene på cd'er å være lengre enn de som sendes på TV.. På Sex og Singelliv klipper de vekk mye på TV i forhold til episodene jeg har på DVD, og det er irriterende... Rart at de skulle gå andre veien, for på DVD så er det jo mer plass en på et stramt sendeskjema på TV..

Skrevet

Er det noen bestemte episoder du tenker på? Jeg har ikke merket noe til det.

Skrevet

Jeg har ikke merket det i hvertfall, og gudene måtte vite hvor mange gang jeg har sett alle sesongene.

Skrevet

Nei går litt i surr når jeg ser mange episoder om gangen..

Grunnen til at jeg skreiv detta var at da føltes det ut som om at de hoppa over kjempe mye..

Og grunnen til det var at jeg hadde hoppa over en episode ;)

Så alt er vel som det skal tenker jeg ;)

Skrevet
:ler: Det var vel kanskje grunnen, ja.
Skrevet (endret)

Dette har ikke noe med teamet å gjøre, men vet dere hvor man kan få kjøpt alle ti sesongene i en boks? Finner det ikke.

Endret av *Butterfly*
Skrevet

Jeg kjøpte på elkjøp, kan bestille gjennom hjemmesiden dems.

Skrevet

Var på Elkjøp tidligere i dag faktisk og der sa de at de kun hadde det før. Men hvis de har det på nett er det jo ikke noe problem :) Takk for svar.

Skrevet

I Elkjøp som jeg kjøpte det så bestillte de det enkommelig til meg, hadde det ikke i butikken. Da slipper du porto og.

Skrevet

Husker du hvor mye det kostet?

Skrevet

Huff nei, men lurer på om det kan være rundt 1299 eller noe.. Husker ikke helt, kvitteringen ligger vel her et sted men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...