miratira Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Jeg er en veldig friends fan og sitter nå å ser på de samlecdene også syns jeg dem hopper så fælt! Er det forkorta ned i forhold til det som gikk på tv? Noen som vet det?
Gjest gjesta Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 Jeg vet ikke, men ofte pleier seriene på cd'er å være lengre enn de som sendes på TV.. På Sex og Singelliv klipper de vekk mye på TV i forhold til episodene jeg har på DVD, og det er irriterende... Rart at de skulle gå andre veien, for på DVD så er det jo mer plass en på et stramt sendeskjema på TV..
Pimbila Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 Er det noen bestemte episoder du tenker på? Jeg har ikke merket noe til det.
Gjest -eline- Skrevet 24. desember 2006 #4 Skrevet 24. desember 2006 Jeg har ikke merket det i hvertfall, og gudene måtte vite hvor mange gang jeg har sett alle sesongene.
miratira Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2006 Nei går litt i surr når jeg ser mange episoder om gangen.. Grunnen til at jeg skreiv detta var at da føltes det ut som om at de hoppa over kjempe mye.. Og grunnen til det var at jeg hadde hoppa over en episode Så alt er vel som det skal tenker jeg
*Butterfly* Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Dette har ikke noe med teamet å gjøre, men vet dere hvor man kan få kjøpt alle ti sesongene i en boks? Finner det ikke. Endret 29. desember 2006 av *Butterfly*
miratira Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2006 Jeg kjøpte på elkjøp, kan bestille gjennom hjemmesiden dems.
*Butterfly* Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Var på Elkjøp tidligere i dag faktisk og der sa de at de kun hadde det før. Men hvis de har det på nett er det jo ikke noe problem Takk for svar.
miratira Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2006 I Elkjøp som jeg kjøpte det så bestillte de det enkommelig til meg, hadde det ikke i butikken. Da slipper du porto og.
miratira Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2006 Huff nei, men lurer på om det kan være rundt 1299 eller noe.. Husker ikke helt, kvitteringen ligger vel her et sted men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå