Colargol Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 (endret) I hele dag har jeg hatt på følelsen at jeg burde levere inn mine faste tall på Lotto'en. Men siden jeg er hjemme hos foreldre i jula så kjøpte de noen ferdig utfylte til oss. Jeg har snakket om at jeg alikevel burde levere inn min egen i hele dag i hele dag, men leverte altså ikke fordi familien mente det var bortkastet.... Så er det tid for å sjekke tallene. Jeg har 9 tall som jeg kjører fast og tar alltid resten på måfå. OG 6 AV TALLENE MINE GIKK INN!! Det vil da si at sjansen for å få 7 rette eller 6+1 var rimelig stor!!!! Hjertet satte seg fast i halsen for å si det sånn! Om jeg ikke hadde fått flere tall så hadde det uansett blitt ca.7.500,- på meg... Føler meg som en skikkelig dust nå gitt.... Endret pga. skrivefeil Endret 23. desember 2006 av Collargol
Gjest Tanita Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Jeg tar aldri forhåndsutfylt, nettopp pga dette, fordi det KAN hende det blir riktig akkurat denne gangen... Ble ikke noe idag her, men kanskje neste gang.
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Cluet er å ALDRI sjekke dersom man ikke har levert inn.
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Det er MANGE som har gått på den blemma... Min bestefar hadde vunnet 1 gevinsten for mange mange år siden hadde det ikke vært for at søstra hans hadde glemt å levere inn kupongen for han Det er utrolig bittert ja... men når man først begynner med fast rekke MÅ man sende inn hver eneste gang, ellers så skjer nettopp det som skjedde deg. Du leste vel om det tippelaget som var med på europas største lotteri? De brukte alltid samme rekke, men så hadde hun som leverte bestemt seg for å levere en annen rekke... Den faste rekka gikk inn med alle rettet og gruppa mista mange millioner euro. Kjipt.... Du får bare tenke at det var ikke din tur denne gangen (og kanskje bytte rekker for det skal mye til for at den samme går inn enda en gang)
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Jeg vant forøvrig 50 kr i dag for første gang på evigheter
Gjest Tanita Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 Hvor lenge kan man ta vare på en kupong med tallrekkene på, som en ikke har levert inn(Uregistrert)? Hvor lenge er de gyldige?
Mini_me Skrevet 23. desember 2006 #7 Skrevet 23. desember 2006 jeg leverte inn 4 lottokuponger i dag + joker.... Har ikke sjekket.....kanskje JEG er milionær.... ....ingen har ringt meg....Best å sjekke!
Mini_me Skrevet 23. desember 2006 #8 Skrevet 23. desember 2006 Ingen fare......ser ut som jeg kommer til å være her litt lengre.... ...vant ingenting....
Colargol Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. desember 2006 Skal fortsette å sende inn HVER uke fra nå av ja, kaster jo ikke bort mer penger enn en øl mindre i helgene Cluet er å ALDRI sjekke dersom man ikke har levert inn. ← Måtte jo det, skulle jo sjekke de pappa hadde kjøpt til oss... Men æsj, dette var surt. Men man har vel ikke mindre sjangs på de samme tallene på en stund? Det er jo helt tilfeldig!! Jaja, kan ikke sitte her å skrive på KG på selveste julaften mer! GOD JUL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå