Gjest Gjest_Gjestine_* Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Bruk kjøkkenpinsetten:)
Gjest Fortvilet Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Nå har ikke jeg nevnte problem lenger,men hvorfor kjøkkenpinsett? Hva er kjøkkenpinsett?
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Jeg bruker innimellom kjøkkenpinsetten. og det der nede. men ikke slik du bruker den tror jeg.
Yme Skrevet 24. desember 2006 #4 Skrevet 24. desember 2006 Jeg bruker innimellom kjøkkenpinsetten. og det der nede. men ikke slik du bruker den tror jeg. ← Ehm... Du bruker vel ikke den til å lage mat også?
minsin Skrevet 24. desember 2006 #5 Skrevet 24. desember 2006 Ehm... Du bruker vel ikke den til å lage mat også? ← Er det så nøye da? Får være grense på å være kresen også... Trodde fi**e er fi**e uansett hvordan dere får den servert
Wildy Skrevet 24. desember 2006 #6 Skrevet 24. desember 2006 Nå vet jeg ikke helt hva en kjøkkenpinsett kan brukes til "der nede" utnom å hente ut diverse gjenstander, men egentlig vil jeg vel ikke vite det heller.....
Gjest gjest mona Skrevet 24. desember 2006 #8 Skrevet 24. desember 2006 Kjøkkenpinsett! Noe mellom beina på et fjærkre? Der er allerede min bluferdighet bremsende. Noen snakker innforlivet om den pinsetten, andre aner ikke hva det er for redskap, heller ikke jeg, men tonen i det hele gjør at jeg jeg ler så innmari godt, og jeg takker denne kvinnegaiden for det. julaften overstått, to stk gamlemødre i seng, tre barn også, mann dypt i akkevitt og jonathan richman, snart hamsun,l tror jeg, selv er jeg sval med åpen dør, og småfull. Hurra for folket her, og de beste ønsker for kjøkkenpinsett. På vårt soverom har klesklype blitt sexuelt ladet, så pølseklypa krever sikkert bare sin mann
Gjest gjest mona Skrevet 24. desember 2006 #9 Skrevet 24. desember 2006 understreke: Hva som helst, pølskeklype, forutsatt at jeg ikke er med på valgene, jeg vil bli utsat for, har jeg skjønt| bare på feeling og da er jeg med fordi jeg er overveldet. Det er rett og slett ordet for sex, alts¨å at jeg er og blir overveldet, ufyselig pølseklypetanke egentlig, men altså andre klemmende ting, ohio, ja gjerne oiho, mente ohoi!!!!!!! m
Gjest Gjesta Skrevet 24. desember 2006 #10 Skrevet 24. desember 2006 Litt mye god drikke i kveld mona?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 25. desember 2006 #11 Skrevet 25. desember 2006 det er ikke galt i å ta seg litt juledrink >;-----D
Yme Skrevet 25. desember 2006 #12 Skrevet 25. desember 2006 Litt mye god drikke i kveld mona? ← Jeg har ikke sjangs til å lese det hu skriver
Yme Skrevet 25. desember 2006 #13 Skrevet 25. desember 2006 Er det så nøye da? Får være grense på å være kresen også... Trodde fi**e er fi**e uansett hvordan dere får den servert ← Jeg sa ikke at det var noe negativt! Gresk Gudinne med bakoversveis kan ha så mye a fitta si, i maten min, som hu bare orker
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 25. desember 2006 #14 Skrevet 25. desember 2006 Ehm... Du bruker vel ikke den til å lage mat også? ← Nei, men nå somla jeg litt her. Jeg snakka om bad-pinsetten. Finnes det?
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 25. desember 2006 #15 Skrevet 25. desember 2006 Er det så nøye da? Får være grense på å være kresen også... Trodde fi**e er fi**e uansett hvordan dere får den servert ←
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 25. desember 2006 #16 Skrevet 25. desember 2006 Jeg sa ikke at det var noe negativt! Gresk Gudinne med bakoversveis kan ha så mye a fitta si, i maten min, som hu bare orker ← Men Ymeh da!!!!!
Scorpina Skrevet 25. desember 2006 #17 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Tråden har (for lengst) tippet over til "skråblikk-tema" og stenges nå. Scorpina (mod) Endret 25. desember 2006 av Scorpina
Fremhevede innlegg