Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Jeg kan ikke gå glipp av grim og gru hvis det går i jula, men fant ikke ut noen steder om det går i år. Vet noen?
Yme Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Jeg kan ikke gå glipp av grim og gru hvis det går i jula, men fant ikke ut noen steder om det går i år. Vet noen? ← Ka d e?
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 dette er grimm og gru http://www.bergen-filmklubb.no/Arkiv/BERGE...IMM_OG_GRU.html herregud dhet mhååå ghåååå ymeh!!!
Yme Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 dette er grimm og gru http://www.bergen-filmklubb.no/Arkiv/BERGE...IMM_OG_GRU.html herregud dhet mhååå ghåååå ymeh!!! ← Fhytti shværthe fhææn!!! Det drittet der så jeg jo på da jeg var en liten pikke!! Huskærn, å den er kul! Den kommer sikkert til å gå før 12(på mårran) enleraan dag før nyttår. Det blir jo ikke akkurat det samme å laste den ned fra internett hehe
Gjest Virvel Skrevet 25. desember 2006 #5 Skrevet 25. desember 2006 Den pleier ikke å gå hvert år. De sendte den vel for to (?) år siden, og da var det mange år siden sist!
Gjest Virvel Skrevet 25. desember 2006 #6 Skrevet 25. desember 2006 Jepp, 2004 var siste gang den ble vist på NRK, men her finner du en underskriftskampanje for å få den sendt hvert år slik som Askepott osv. :-D Ikke mange underskrifter så langt, men send linken videre så kanskje det skjer noe.
Dalila Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 Jeg har signert! Kan ikke fatte at jeg ikke skal få se den i år....
Arwen Skrevet 27. desember 2006 #8 Skrevet 27. desember 2006 Jeg har signert! Kan ikke fatte at jeg ikke skal få se den i år.... ← Den har gått veldig lite de siste årene. De sendte den i 2004 og da var det mange år siden sist, så det er ikke akkurat noe nytt at man ikke får sett den.
Gjest Mayamor Skrevet 27. desember 2006 #9 Skrevet 27. desember 2006 Har også signert. Koselig denne - er det noen som vet om den finnes på dvd?
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2006 #10 Skrevet 27. desember 2006 den er å få tak i på originalspråket uten tekst
Dalila Skrevet 27. desember 2006 #11 Skrevet 27. desember 2006 Den har gått veldig lite de siste årene. De sendte den i 2004 og da var det mange år siden sist, så det er ikke akkurat noe nytt at man ikke får sett den. ← Jeg er smertelig klar over det... Har hatt et GAMMELT opptak på vhs, som ikke funker lenger... Hadde derfor et håp om at det skulle sendes i år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå