Gå til innhold

Grim og gru.

Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis

Anbefalte innlegg

Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis
Skrevet

Jeg kan ikke gå glipp av grim og gru hvis det går i jula, men fant ikke ut noen steder om det går i år.

Vet noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kan ikke gå glipp av grim og gru hvis det går i jula, men fant ikke ut noen steder om det går i år.

Vet noen?

Ka d e?

Skrevet
dette er grimm og gru http://www.bergen-filmklubb.no/Arkiv/BERGE...IMM_OG_GRU.html

herregud dhet mhååå ghåååå ymeh!!!  :sur:

Fhytti shværthe fhææn!!! Det drittet der så jeg jo på da jeg var en liten pikke!! Huskærn, å den er kul! Den kommer sikkert til å gå før 12(på mårran) enleraan dag før nyttår. Det blir jo ikke akkurat det samme å laste den ned fra internett hehe

Skrevet

Den pleier ikke å gå hvert år. De sendte den vel for to (?) år siden, og da var det mange år siden sist!

Skrevet

Jepp, 2004 var siste gang den ble vist på NRK, men her finner du en underskriftskampanje for å få den sendt hvert år slik som Askepott osv. :-D Ikke mange underskrifter så langt, men send linken videre så kanskje det skjer noe.

Skrevet

Jeg har signert! Kan ikke fatte at jeg ikke skal få se den i år.... :tristbla:

Skrevet
Jeg har signert! Kan ikke fatte at jeg ikke skal få se den i år.... :tristbla:

Den har gått veldig lite de siste årene. De sendte den i 2004 og da var det mange år siden sist, så det er ikke akkurat noe nytt at man ikke får sett den.

Skrevet

Har også signert. Koselig denne - er det noen som vet om den finnes på dvd? :sjenert:

Skrevet

den er å få tak i på originalspråket uten tekst

Skrevet
Den har gått veldig lite de siste årene. De sendte den i 2004 og da var det mange år siden sist, så det er ikke akkurat noe nytt at man ikke får sett den.

Jeg er smertelig klar over det... Har hatt et GAMMELT opptak på vhs, som ikke funker lenger... Hadde derfor et håp om at det skulle sendes i år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...