Gå til innhold

Fikk du julegave på jobben?

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Ja, det er ikke uvanlig. Samboeren min er IT-konsulent i en privat bedrift og får også bonus (mer enn 100 000 ja), men den er fordelt gjennom året (utbetalt over 3-4 ganger) fremfor å få alt til jul.

Min bonus blir regnet ut fra hvor godt firmaet har gjort det i løpet av året.. Vi har fått vite nå ca hvor mye vi får.. Og så får vi pengene når alle regnskapene er ferdig, ca i mars.. Og dette kommer i tillegg til vanlig lønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke svare for de andre som har fått bonus her, men jeg jobber med eiendom (ikke bolig).

Og fikk bonus i tilegg til fastlønn og provisjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingenting fra jobben jeg!!, jobbet som ferievikar, og vikar ellers. De andre ansatte fikk gave, til og med en som jobber som vikar på lik linje som meg fikk gave, men ikke jeg. Litt skuffet over det :forvirret: Jobber innen helseyrket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk som forventet ingenting, kun en felleslapp til alle ansatte med ønske om god jul fra ledelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja en flaske vin og gavekort i butikken ...hakke åpnet det ennå så jeg vet ikke på hvor mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i fødselperm i år, så ingenting på meg....

Men jobber i kommunen, så er ikke vandt med julepresang fra arb.giver, bør være glad hvis vi får dekket litt av julebordet :ler:

Så må prøve å komme meg inn i privat sektor når jeg skal ut i jobb igjen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaveeske med masse god mat og drikke. Og en ekstra fridag! :tommel:

Det var jo egentlig som forventet, men föler meg like overveldet hvert år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk ingenting, men hadde heller ikkje forventa anna sia eg jobba i kommunen.

Endret av Emma3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk en kjempeflott gave i år. Vi fikk en bok med bilde av alle oss faste ansatte, vikarer og lærlinger. Og mange morsomme situasjonesbilder fra forskjellige områder av jobben vår. Så den får nok sin faste plass i bokhylla på gamlehjemmet for mimring. Fineste gaven jeg har fått fra denne arbeidsplassen noen gang.

Hørtes kjempe morsomt ut!

Vi fikk en kurv med frukt, sjokolade, kaffe og en fin liten bok som sto fine ord om det å bry seg om andre. Veldig, veldig fin gave! :hjerte: Jeg har aldri fått gave på arbeidsplasser jeg har vært,så jeg fikk tårer i øynene når overlegen kom inn og sa han hadde en julegave til hver ;)

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Jeg er selvstendig næringsdrivende, så jeg fikk egentlig ingenting av meg selv (men unner meg litt nå, privat :ler: ). Har ingen ansatte heller. Samboeren min jobber i en liten bedrift og fikk fleecevest (juhu!). Dessuten får vi et bra "etterjulebord" med hotellovernatting og greier nå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...