Dixie Skrevet 26. desember 2006 #41 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg fikk en kokebok og 2 ordentlig kjøkkenkniver... Tror det er forsi de andre på jobben vet at jeg hater å lage mat, og ikke kan det heller... Også fikk vi endel vin i tillegg... OG bonus på 100.000.... Den var jeg mest fornøyd med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nea Skrevet 26. desember 2006 #42 Del Skrevet 26. desember 2006 Det må være en forglemmelse, kan ikke tro at de gjør forskjell på sine arbeidstakere... ← Håper det Koselig var det ikke i allefall... På den andre jobben fikk vi hvert vårt bilde av kunstneren Per Front, så bryr meg ikke veldig om det gavekortet.. Vil de rette opp i det så gjør de nok det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 27. desember 2006 #43 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg jobber gjennom vikarbyrå og har vært i oppdrag hos et firma i 6 uker. Likevel fikk jeg en hel flaske aquevitt sånn som de andre ansatte i firma. Kanskje de andre fikk noe mer, men jeg ble veldig overrasket og glad. Det var veldig uventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusejenta Skrevet 27. desember 2006 #44 Del Skrevet 27. desember 2006 Fikk ingenting Ganske stor bedrift er det også... Var ute med jobb på fredag, fikk god middag og et glass drikke men likevell...... Hadde nesten ventet noe fra min bedrift men den gang ei.... er ikke lei meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Munchy Skrevet 27. desember 2006 #45 Del Skrevet 27. desember 2006 Ja vi fikk et gavesett med en stor kokebok som het "norske retter" eller noe sånt, et glass ripsgelé, og to glass med forskjellige krydderblandinger. Hadde ingen forventninger, men synes det var en fin gave, ikke så den veldig billig ut heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 27. desember 2006 #46 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg fikk parfymen Jadore fra CD. Veldig fornøyd med den gaven! Nå er jeg den eneste ansatte der da:) Vi er bare tre stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 27. desember 2006 #47 Del Skrevet 27. desember 2006 Fikk en vase som matchet fatet vi fikk i fjor. Spesialdesign for firmaet jeg jobber i, laget på Steninge slott. Fatet er fint som fruktfat, men hva jeg skal med den vasen, skjønner jeg ikke. Hadde mye heller villet ha en geit eller meter minefri vei. Fra bemanningsbyrået jeg jobber igjennom fikk vi Trond Mois kokebok. Veldig mye digg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. desember 2006 #48 Del Skrevet 27. desember 2006 Er konsulent innleid til andre selskaper. Fikk følgende gaver: Sjokoladefondu (kommer aldri til å bli brukt...) 3 flasker rødvin Kokkekniv fra Viktorinox med logo fra giver... Regner ikke med noe fra noen, men det er koselig å bli satt pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 27. desember 2006 #49 Del Skrevet 27. desember 2006 Vannkaraffel her også, koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 27. desember 2006 #50 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg fikk et gavekort. Jeg syns det er en grei gave. Egentlig syns jeg julegaver fra arbeidsgiver er helt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xia Skrevet 27. desember 2006 #51 Del Skrevet 27. desember 2006 Fikk en sekk med pc-lomme. Noe jeg faktisk trang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 27. desember 2006 #52 Del Skrevet 27. desember 2006 En flaske akevitt! Finfin gave, ikke fordi jeg liker akevitt så godt, men den var flott å gi videre til en slektning vi hadde glemt i kampens hete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 27. desember 2006 #53 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg fikk skritteller. ← Vi også ← Jobber vi samme sted? Jeg har ikke fått den selv, da, for jeg har glemt å gi personalavdelingen her beskjed om at jeg har flyttet. Også har jeg skritteller fra før, så det ville uansett ikke vært så spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 27. desember 2006 #54 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg fikk spesialdesignede dekketallerkner, samt en temmelig fin julebonus.. Helt topp!! Da kan jeg shoppe masse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 27. desember 2006 #55 Del Skrevet 27. desember 2006 Fikk 2 flasker vin og en skritteller. Fra vikarbyrået jeg var gennom fra sept-des. før jeg gikk ove rifast stilling fikk jeg kvinv, skjærefjøl og spekemat. Hadde ikke forventet noe fra vikarbyrået, men det var veldig koselig:) Ja, så får jeg bonus på 15.000 . Klager ikke på det heller, har tross alt kun jobbet der i 4 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lourdes Skrevet 27. desember 2006 #56 Del Skrevet 27. desember 2006 Fikk DAB Radio med logo på. Grei gave, men det er litt slitsomt at de må dytte denne logoen på alt vi får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caboodle Skrevet 27. desember 2006 #57 Del Skrevet 27. desember 2006 Vin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 27. desember 2006 #58 Del Skrevet 27. desember 2006 Ingenting, som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labellamia Skrevet 27. desember 2006 #59 Del Skrevet 27. desember 2006 Fikk kokebok av Trond Moi, skikkelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. desember 2006 #60 Del Skrevet 27. desember 2006 OG bonus på 100.000.... Den var jeg mest fornøyd med da ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå