Gå til innhold

Fikk du julegave på jobben?

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Fikk en svær kurv full av forskjellige olivenoljer, pesto, tapenade, oliven og olivensåpe fra den italienske olivenfabrikken vi besøkte på firmatur i april. DENNE blir satt pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er julehjelp og skal jobbe deltid i vår. Dei andre på jobben fekk gavekort på 500kr. Håpte eg også skulle få det, men forventa det ikkje. Fekk i staden ei konfekteske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra direktøren fikk jeg elektrisk salt- og pepperbøsse. Uten logo eller noe! Gaven kom i posten og det stod utenpå hva det var, så den ble åpnet. Denne gaven fikk alle som jobber der jeg jobber. :)

Fra avdelingen jeg akkurat har sluttet i fikk jeg en juledekorasjon levert hjem på døren.

Fra avdelingen hvor jeg akkurat har begynt vet jeg ikke ennå. Den skal jeg åpne i kveld. Stod stor lapp på at den ikke måtte åpnes før i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gave-eske med matvarer, det kom ikke uventet da jeg jobber på en kjøttfabrikk, har fått det samme de siste 4-5 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaveeske med matvarer her også. Egentlig en fin presang, men siden jeg er bare en så pleier jeg gå litt i overskudd for å si det sånn. Det er grenser for hvor mye røkelaks og spekemat jeg klarer få i meg i løpet av jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk konfekt eske jeg..... Greit nok det, men ikke veldig koselig når alle andre fikk gavekort på 500 kroner...

til og med folk som har jobbet der kun nå i jula, og jeg har jobbet der i 5 år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk konfekt eske jeg..... Greit nok det, men ikke veldig koselig når alle andre fikk gavekort på 500 kroner...

til og med folk som har jobbet der kun nå i jula, og jeg har jobbet der i 5 år....

det må ha vært en forglemmelse :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest graceland

Det må være en forglemmelse, kan ikke tro at de gjør forskjell på sine arbeidstakere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk hardanger biff bestikk modell ramona:) dette gir de hvert å til alle sine ansatte (og vi er mange ansatte) varierer om det er biffbestikk eller andre ting fra ramona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...