Crianza Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Jeg foretrekker rødvin til ribba, og skal imorgen nyte en reserva fra Rioja i Spania. Unner meg selvsagt en liten akevitt også. Hva synes dere er best til ribba? Gi gjerne navn på øl / vin eller annet.
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Brus, drikker veldig sjelden alkohol. Dessuten liker jeg ingen av de alkoholholdige drikkevarene som det er naturlig å servere til ribbe.
Hu i Svingen Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Øl og akevitt. Ølmerke kan være nesten hva som helst, akevitten bør være linie. Gleder meg til ribba!
Gjest Dallandra Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Mammas hjemmelagde (alkoholfrie) øl. Hvis det i år viser seg at ungene liker det så får jeg vurdere å prøve selv etterhvert. Ellers ingefærøl(sær trøndersk brus) eller farris.
Uncharmed Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 Foretrekker brus jeg, er ikke så glad i vin og øl.
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2006 #7 Skrevet 23. desember 2006 Jeg drikker juleøl og farris til ribba. Rødvinen spares til etterpå.
Lady Lovelylocks Skrevet 23. desember 2006 #8 Skrevet 23. desember 2006 Brus. Drikker ikke alkohol til middag
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2006 #11 Skrevet 23. desember 2006 Jeg foretrekker farris - noe lett til den fete og tunge maten. Mammas hjemmelagde (alkoholfrie) øl. Hvis det i år viser seg at ungene liker det så får jeg vurdere å prøve selv etterhvert. Ellers ingefærøl(sær trøndersk brus) eller farris. ← Er ingefærøl trøndersk :klø: Dette får ikke jeg til å stemme... Jeg er fra en helt annen kant av landet, og oppvokst med ingefærøl. Har også kjøpt ingefærøl i utlandet.
skrue Skrevet 24. desember 2006 #12 Skrevet 24. desember 2006 Øl og akevitt. Ølmerke kan være nesten hva som helst, akevitten bør være linie. Gleder meg til ribba! Tiltredes. Men, jeg kan drikke vin om det er det alle andre ønsker.
Gjest Dallandra Skrevet 24. desember 2006 #13 Skrevet 24. desember 2006 Er ingefærøl trøndersk :klø: Dette får ikke jeg til å stemme... Jeg er fra en helt annen kant av landet, og oppvokst med ingefærøl. Har også kjøpt ingefærøl i utlandet. ← [/quote Dahls ingefærøl iallfall, - da jeg bodde utenfor trøndelag så var det ingen som skjønte noe av denne rare brusen...
Cata Skrevet 24. desember 2006 #14 Skrevet 24. desember 2006 Nå er ikke juleribbe noe tema her i gården ettersom jeg ikke er spesielt glad i det, men når jeg får det servert andre steder, så foretrekker jeg faktisk vann å drikke til.
Drua Skrevet 24. desember 2006 #15 Skrevet 24. desember 2006 Drakk rødvin i dag jeg, og det funket fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå