Blueberry Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Er det sånn at Strawberrynet.com refunderer tollavgiften? Bare mener jeg har lest noe om noe dere som handler der faxer inn til de... Jeg kjøpte en gave der for 364,- NOK og måtte når jeg hentet pakken på posten betale 91,- kr i mva, og 85,- kr for forenklet tollbehandling. Så dersom det er sånn at jeg kan få refundert tollen, hvordan gjør dere det da? Jeg scannet inn fakturaen for sikkerhets skyld før jeg dro fra jobb på torsdag (prøvde med kvitteringen også, men mailsystemet svikta så den kom ikke frem, men kan jo prøve igjen...), så den har jeg i elektronisk format. Noen som kan hjelpe meg?
Mary_H Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Jeg sendte inn kvitteringen fra tollvesenet om hva jeg måtte betale, og skrev en lapp der jeg skrev kontonr, så sendte jeg det til dem. Fikk pengene inn på konto etter to uker. Jeg hadde ikke mulighet til å få det scannet eller fakset så måtte sende det via post.
Gjest Solsikke Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Jeg har også scannet inn kvitteringen jeg fikk når jeg fortollet pakken på posten, sendte det på mail til Strawberrynet og fikk pengene inn på konto etter en uke eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå