sorrow Skrevet 23. desember 2006 #1 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg kan fremdeles kjenne hendene dine gli over ansiktet mitt Kjenne hvordan varmen satt i meg lenge etter at du hadde gått Følelsene som var i ferd med å sprenge seg ut av brystet mitt i det din munn møtte min Den varme myke følelsen av deg mot meg Når du sov var du så vakker Hadde du bare visst hvor mange netter jeg tilbrakte med å se på deg mens du sov Lyden av den rolige pusten din Varmen av kroppen din mot min Følelsen av å krype inntil deg og kjenne dine sterke armer om meg Å betrakte deg var som å se på et vakkert kunstverk Hver bevegelse du gjorde fasinerte meg Om jeg bare kunne fryse det bildet La tiden stå stille... Så her står jeg da... Kunstverket er borte for alltid Varmen er der ikke lenger Om et hjerte virkelig kunne bli knust så er mitt hjerte knust i så mange biter at det vil aldri kunne bli helt igjen Jeg savner deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 23. desember 2006 #2 Del Skrevet 23. desember 2006 Så vakkert.. Vil bare gi deg en Det gjør vondt å miste... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 24. desember 2006 #3 Del Skrevet 24. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 24. desember 2006 #4 Del Skrevet 24. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå