Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk besøk av xn idag, snakket litt om barnet som vi venter.

Jeg tok opp at jeg gruet meg til barnet begynnte spark spesielt i ribbbeina. Da sa han kanskje brystene dine duver opp og ned.

Så beskrev jeg åssen brystvortene er for tiden ømme og store.

Da han skulle dra så spørte jeg om klem, ja jeg må passe så jeg ikke komme borte i nipplene dine da hehe

Er dette flørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk besøk av xn idag, snakket litt om barnet som vi venter.

Jeg tok opp at jeg gruet meg til barnet begynnte spark spesielt i ribbbeina. Da sa han kanskje brystene dine duver opp og ned.

Så beskrev jeg åssen brystvortene er for tiden ømme og store.

Da han skulle dra så spørte jeg om klem, ja jeg må passe så jeg ikke komme borte i nipplene dine da hehe

Er dette flørt?

Tja, det er jo litt flørtete, men det er vel ikke sikkert han mente noe med det for det.

Skrevet

Jeg synes det var litt kvalmt, jeg, at dere sitter og snakker om svangerskap og sparking og så vrir han det inn på sex. Og han er attpåtil eksen din. Jeg ville ikke sett på det som flørting, men som drittprat og bevis på at han ikke er så interessert i graviditeten.

Skrevet

Nei, jeg vile ikke sett på det som flørt.. heller som en nervøs form for humor. Dere har jo vært sammen så han synes nok at han kan spøke på den måten. Samtidig er han sikkert litt nervøs for graviditeten han også? Hvor gamle er dere?

Skrevet

om det er en flørt, nei det kan vel bare kalles vanlig mannfolksnakk..... litt for intimt spør du meg, og dumt å si slik når han er exen din :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...