Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er på jakt etter skinnjakke. Ikke sånn voksen dame skinnjakke, men en kul skinnjakke. Noen som veit hvor jeg kan kjøpe det?

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Er på jakt etter skinnjakke. Ikke sånn voksen dame skinnjakke, men en kul skinnjakke. Noen som veit hvor jeg kan kjøpe det?

Takk på forhånd!

vero moda har rød, grønn og svart. til 700 kr

Skrevet

Vila har (hatt)... ihvertfall når jeg har vært der i det siste

Skrevet

B-Young har og hatt noen stilige. Jeg kjøpte en på Lene-V ifjor, en tøff brun som dessverre er for liten :tristbla: Str S, skulle tatt M, :sur: Lurer på om det er noen vits å legge den på feks. Finn? ikke for å kuppe tråden din TS men får man faktisk solgt ubrukte klær der?

Skrevet
B-Young har og hatt noen stilige. Jeg kjøpte en på Lene-V ifjor, en tøff brun som dessverre er for liten :tristbla:  Str S, skulle tatt M,  :sur:  Lurer på om det er noen vits å legge den på feks. Finn? ikke for å kuppe tråden din TS men får man faktisk solgt ubrukte klær der?

Prøv deg på www.qxl.no

Skrevet

Kjøpt min på Carlings jeg, svart. Den er kul.

;)

Skrevet

Bruns Bazar i Frogner, på Sten & Strøm og Kry (waldemar thranes gt 25(?) på st.hanshaugen) har sitilige skinnjakker. Fikk ein til jul av min kjære :-)

Skrevet

Ville jeg også hatt, men da også i fake skinn. ;) Finnes dette i de øvrige butikkene dere har nevnt?

(Er vel kanskje falske dere har nevnt?)

Skrevet

den eg fekk (BZR) er i 100% skinn. Øvrige tips er vel fake?

Gjest Nattblomst
Skrevet

Vero Moda har en snerten en, koster rett over tusenlappen. Mørk brun med pelskrage og glidelåsdetaljer.

Skrevet

De har røde, grønne og grå skinjakker på tilbud til kun 300 på Vero Moda! Har samme i brun og er kjempe fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...