Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Hva skal man tro om en mann som i ungdommen ble utstøtt av familien fordi han var samboer med en annen mann. Som så var frivillig singel i mange år, og nå plutselig dukker opp med ung jentekjæreste av den kristne, konservative typen Kan en homofil omvendes? Eller lurer han seg selv (og henne)? Kan selvsagt hende han liker begge kjønn, men det er mange attraktive jenter som har prøvd seg på han uten hell, for å si det slik... Bør noen si noe til jenta, eller bør man holde seg langt unna å blande seg inn?
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Synes ikke du skal si noe. Selv om han ikke har vært sammen med jenter før, kan det godt hende at han har funnet ut at han er bifil.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Jeg vil absolutt ikke ødelegge noe, men har inntrykk av at hun ikke vet noe om fortiden hans og at hun neppe ville godtatt den. Men det kan jo være jeg tar feil og at kjærlighet kan flytte fjell. Han har vært singel lenge, og har sagt det er best for alle parter. Det har vel de fleste av vennene tolket som at han møter for mange fordommer med guttekjæreste. Jeg kommer nok ikke til å si noe selv, men det skal vel mye til om ikke slikt kommer ut etter hvert. Får bare håpe han er ærlig med henne og at hun godtar ham som han er. Og at han som sagt ikke lurer seg selv med dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå